RandiA Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Oktoberfest 2014 - RandiA - 45mm f/2.8 Bruker: RandiAObjektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 MacroDeltakernivå: Pingle Annet: Litt høst, litt farger, litt "for hånden" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Bilde 1 – 1.Oktober: Campanula rotundifolia - Ikke høst enda Exif: 1/80 - f/5.0 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Lurte en stund på om du sviktet i år Randi, men det var selvfølgelig falsk alarm. Og bra er det. Blåklokker er et nydelig motiv når man får frem teksturen som her. Dessuten gjør den duse blåfargen seg ypperlig mot det dypgrønne bak. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Var på nippet til det ja, k.n.b - men så pinglet jeg meg på i siste liten, så jo du dukket opp som pingle da, og det smittet - tror jeg må greie et par i uken i all travelheten. 1 Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Flotte farger. Håper på å se like fine høstfarger fra deg utover. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Pent blomsterbilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Takk, takk for hyggelige kommentarer. Strålende sol fra blå himmel i dag, og jeg har med hensikt valgt å la den komme frem på bildet. Bilde 2 – 2.Oktober: Colchicum autumnale - "Alboplenum" - Tidløs Exif: 1/1000 - f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke enkelt med sol på hvite kronblader. Men det ser ut til at du kom godt i fra det. Ikke så dumt med kronblader som kaster skygge på andre kronblader. Nevnte jeg kronblader tro Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 2 flotte blomsterbilder. Flotte sterke farger og god komposisjon i bilde 1. Flott lys og fine grønntoner i bilde 2. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 2 fine blomsterbilder hittil, som ikke står noe tilbake for de du har framvist tidligere! Du "kan" blomster, ja! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg misunner deg litt valg av objektiv, som gir deg anledning til å ta slike bilder. Særlig blåklokkbildet ble rent og fint i komposisjonen, og blått mot grønt er alltid fint (selv om det engang het at 'blue and green should never be seen'). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Har bare dette fast-objektivet jeg, Jorun - og det er jo dette jeg bruker mest. Det er god kvalitet på det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Bilde 3 – 3.Oktober: Høst - rosehip - r.alba Hurdalsrose Exif: 1/125 - f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Denne var bedre men noen timer for gammel. (Ser forresten at det er tillatt å bruke bilder I Oktober-festen som er tatt I september, det har det ikke vært før.) Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Likte den siste der. Flott bakgrunn! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ser ut til å stemme at spoileren var bedre, men ikke så mye å gjøre med det. Flust med Hurdalstorner også ser jeg. Igjen frisk farge mot kledelig grønn bakgrunn. Bilder tatt i september teller nok ikke med i oktoberfesten, men det er vel lov å varme opp litt hvis man blir for ivrig. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Føler jo jeg gjentar meg selv fra tidligere fester, men blomsterbilder er du jo god på! Likte den siste best, fin skarphet og gode farger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Takker for hyggelige kommentarer,gutter. - Skal prøve å få tid til noe annet enn blomster. Bilde 4 – 4.Oktober: Den gamle "middelalder" stein-broen. Stokkbekk-broen Exif: 1/30 - f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: -0.66 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Et praktstykke av en bro (eller ei bru). Blir nesten vemodig nostalgisk her jeg sitter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Et praktstykke av en bro (eller ei bru). Blir nesten vemodig nostalgisk her jeg sitter. Ja, denne er flott "nesten" fra Middelalderen (Mer her og her ) Endret 4. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå