Torstein Norum Bugge Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 «Passport» var bare begynnelsen.BlackBerry planlegger flere snodige telefoner Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Takk for artikkelen. Jeg har ved flere anledninger etterlyst dekning av de nye BlackBerry OS 10 telefonene. Jeg ser personlig frem til å oppgradere min BB Q10 til BB Classic. Selv om fysiske knapper 'bare er så 2007 altså', er det mange av oss som ønsker at slike alternativ fortsetter å eksistere. Har selv hatt stor nytte av fysisk tastatur siden tiden med Communicator-serien til Nokia; videre til E61 osv., til noen qwerty-slidere med Android, og nå til slutt til BlackBerry som den eneste produsenten av slike telefoner per i dag. Har selvfølgelig også hatt mange fullskjerm smarttelefoner med diverse OS, men jeg ender alltid opp med å savne et fysisk tastatur, da jeg skriver mye på mobilen. Til slutt vil jeg bare nevne at BlackBerry Classic slett ikke har 2007-spesifikasjoner, hehe, i tilfelle noen skulle finne på å tro det. NFC, USB OTG, HDMI ut, 4G, BT v.4.0, accelerometer, kompass osv., Wi-Fi direct og hotspot, støtte for de fleste multimedia formater, relativt godt kamera, rask prosessor, plenty med minne, et relativt stort batteri, og etter min mening; det beste mobile OS-et på markedet i dag (med full støtte for Android apps i tillegg til BBs egne) er bare noen av spesifikasjonene jeg kommer på i farta. Hardware kvaliteten på BB produkter er som regel også i toppklasse - derfor den høye prisen. Her på det amerikanske kontinentet er BlackBerry ofte å sammenligne med iPhone når det gjelder tullete ting som status. Der hvor jeg bor har vi egne forretninger som kun selger iPhone og BlackBerry produkter. Endret 1. oktober 2014 av sinnabrus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg