rlz Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei :-) Julehandelen nærmer seg og i den anledning har jeg begynt å tenke på gaver (til meg selv da seff, hehe), og bestemt meg for at det blir en skjerm som ligger under treet i år. Da spør jeg, hvilken skjerm (helst ikke for dyr) passer best for meg? Jeg spiller ganske mye Counter Strike, surfer, chatter, ser film og andre vanlige oppgaver. Det frister veldig med en og LCD, men dette er et felt jeg ikke er helt inne på selv. Kan noen komme med anbefalinger? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor mye penger har du til formålet da ? Hvor stor hadde du tenkt deg den? En tråd som lærer deg litt om LCD. Tipper du får mange scar på denne. De som sverger til CRT og de som har LCD. Jeg tipser om Eizo L557 og Huyndai q17s Meget fine skjermer. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe, har lest den fine guiden din Jeg tenker noe i retning en 17" LCD eller 19+" CRT. La oss sette en maxpris på 4k... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da hadde jeg klint til med en q17s. Meget bra til spill. Men dette forutsetter at du har et skjermkort med dvi utgang da;) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja det har jeg vettu : Så den er god altså? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 til spilling er den helt rå, muligens den beste Men det finnes mange som er bedre til alt annet. Eizo L557 er jo en som er kongen til alt annet. Spiller du mer enn 80 % av tiden = q17s mindre spilling = eizo l557 Lenke til kommentar
VATN Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 stol på oivind_dahle du Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Takker for gode svar :-) Tror nok at jeg kan si en cirka 80% på spilling jeg, så da blir det q17s på meg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå