Megaoctane Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har en PC skjerm på soverommet, en Benq 24". Har koblet til en Xbox One og en Intel Nuc. Brukes hovedsakelig til å spille/se på film. Surfinga gjøres via iPad etc. Vurderer sterkt en større skjerm, kanskje helt opp til 32". Kan jeg likeså godt kjøpe en 32" TV og bruke denne? Har hatt 27" iMac før så regner med at en tv tar like mye "plass"... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vurder du altså kun full HD tv? 13 best 32-inch TVs in the world today Gir vel deg noen råd. Philips BDL3220QL eller SAMSUNG SM ME32C 32i edge-LED virker ut som er bare pc skjerm, men de er heller ikke noe spill skjerm. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 vurderer full HD ja. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Om du ikke betaler nrk lisens fra før må du også regne med dette. Å fjerne mottaker koster ca en tusing. Får jo dessuten store tv'er nå om du har plass til det for noen få lapper Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Tenkte ikke på NRK Lisens. Betaler allerede lisens for 1 TV.. Må man betale lisenser for flere TV'er? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Neida, du betaler kun 1 lisens Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 takk gutter. da skal jeg sjekket ut noen tv'er.. regner med at bildet er mer enn godt nok på en tv kontra en pc skjerm når denne for det meste skal brukes til film og xbox. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Da endte jeg opp med en 32" Philips med full HD, ethernet, DLNA og 4 HDMI innganger for 1000kr. TV'en har en PC modus også, og bildet blir mye smoothere med denne aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå