Gintoki Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 For skal kanskje kjøpe replika av sverdet og skjoldet til link fra ocarina of time, men så må jeg først finne ut om slikt er lov å importere. Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ta kontakt med politiet, de vet om det klassifiserer som våpen eller ikke. Dersom det er "våpen" kan du ved å bevise at du er samler importere det likevel. Politiet vil kunne opplyse om prosessen for slik import. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Sjekka tollvesenet, å sverd var tillat https://www.toll.no/no/handle-i-utlandet/vapen/kjop-av-vapen-i-utlandet/ 1 Lenke til kommentar
ingertunes Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 har hørt at det er lov ja Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 har hørt at det er lov ja Om du leste det siste jeg skrev, så fant jeg svaret mitt for 10 dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå