NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg har hatt litt problemer med harddisken min i det siste....det første som skjedde var at det ble lesefeil på den..og så sendte jeg den tiol komplett for en sjekk..når jeg fikk den tilbake sa de at den var testet OK men når jeg skulle sette den inn igjen kom den samma melding som alltid..den låt som følger: lesefeil på disken trykk ctrl+alt+delete for å start på nytt noen som vet hva problemet er?? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har fått delayed write failed ( ikke det samme som du) når jeg forandret memory usage fra "adjust for the best perfomance of programs" til "best performance of cache". Fikk ikke stilt det tilbake til slik det var, fordi den ikke kunne skrive til disken, og det gikk derfor ikke an å gjøre noe som helst. Så jeg måtte installere windows på ny. Kan være du gjort noe lignende. prøvd å installere på ny? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 hum... men cd-rom vil ikke boote ..og jeg finner ikke noe som hjelper meg å boote fra BIOS heller...det er noe rart med den pc'en min ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå