MatseMats Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg kjøpte meg en R.A.T TE mus for noen måneder siden, som fungerte bra inntil en uke siden før det ble noe fusk med den. Problemet jeg har hatt er at X og Y aksen på en merkverdig måte lokker seg i noen sekunder om jeg IKKE presser musa mot matta. Altså, det går over om noen sekunder, men mens det pågår såer det et lite helvette å bruke denne musa til ALT man vil bruke den til (Gaming, redigering, surfing, e.t.c). Eneste relatert tips til å fikse saker som jeg fant innen dette emnet er å rense sensoren under. Så langt så har jeg fiska ut noe mindre støv med en tannpirker, og vaska linsa med litt vann på en Q-tips isteden for Alkohol som var anbefalt, men utenom det så er det lite som har fungert. Ting jeg har feilsøkt: Win7 mus fix: reintallert. RAT programvare: Reinstallert (Det er 2 versjoner, begge reinstallert). Prøvd annen USD port: ingen effekt. Avinstallert tilfeldige programmer i tilfelle det kan ha en merkelig effekt: Ingen resultat. Rengjort musematta: 2 ganger, ikke noe resultat. Så det jeg begynner å lure på er om det er noen ille bugs involvert i den nye softwaren jeg har installert, eller om dette fortsatt kan ligge i at linsa ikke er 100% factory speil-blank. Hva tenker dere vil fikse problemet? Google har ikke gitt meg noe resultat på dette problemet dessverre. Takker for alle foreslag/svar, og ha en god dag! Endret 1. oktober 2014 av MatseMats Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vann legger gjerne igjen en hinne etter det er tørket opp, vask med sprit eller aceton noe tilsvarende som fordamper helt. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Update: Da har jeg tatt elektronikk rens (Inneholder noe alkohol greier) og rensa sensoren så godt det lot seg gjøre med Qtips. Så langt så virker det som at det var en skitten linse som var problemet. Det kjedelige er at ikke alt fungerer 100% perfect. Problemet har så å si blitt HELT borte, men det er noe fusk med jevnheten som jeg merker nå. Det er teknisk sett mulig at dette ikke hadde noe med sensoren å gjørra siden jeg allerede har gjennomgott mange oppdateringer relatert til å fikse feilen, så det er anbefalt å prøve for folk som får liknende feil UTENOM å rense linsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå