Twinflower Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Klassen skal til Japan på skoletur rett før påsken neste år og siden de fleste velger å bli igjen ulike steder i Asia påskeuken så er vi nå en gjeng på ti som skal til Thailand. Alt jeg vet pr i dag er at vi lander i Bangkok den 28. mars og drar hjem igjen natt til 6. april. Da har vi altså ca 7 hele dager i Thailand. Jeg for min del ønsker strandidyll av typen Phi Phi. Forslag? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg likte ikke pattaya når jeg var der. Syns vannet var "skittent" . Jeg likte derimot Koh chang veldig godt! Er lenger syd enn pattaya og ikke så altfor lang tid å kjøre dit fra bangkok! 1 Lenke til kommentar
worldtraveller Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fly ned til Krabi og reis ut til Ao Railay (Google). Paradis!! Ellers har du PhiPhi og flere flotte steder i nærheten! Dette er strandidyll og paradis som du forestiller deg det. Om dere vil en plass nærmere Bangkok er Koh Samet også veldig fin og rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå