k.n.b Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 26. Oktober Fotografer tar sjanser Ikke så veldig store sjanser kanskje, men overhengende fare for sjøsprøyt i hvert fall. Det var flere som hadde det morsomt i vinden i dag. Den var nok allikevel sterker på andre kanter av landet. Alternativ: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fint bilde, talende også..... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Aha, da var det det jeg hadde mistanke om, en Haemanthus albiflos, kan godt hende den heter elefantfot på norsk, ja. Jeg har den selv også, men mistenkte ikke deg for å eie noe slikt, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 To Tårn hadde noe "Star wars" over seg. Fint komponert bilde. Talende bilde fra i dag, mobilen er sikkert vanntett Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Bykatt: Takker så mye. 5. oktober er ikke uventet også en av mine egne favoritter. Var heldig med naturens egen lyssetting her. Lurte forresten litt på hvor du hadde blitt av, har ikke sett deg i oktoberfesten. Ja, det ble liksom plutselig oktober! Det er liv i meg, men jeg er sløv igjen med fotograferingen. Så da får jeg heller beundre det dere får til! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 27. Oktober Gitter Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Godt innesperret den som er bak der ja...... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) RandiA: Takk for det. Edit: Et par-tre lag med gjerde og vel så det. Men tror det bare er en kabeltrommel bak der. Takk igjen. JorunT: Det latinske navnet ser riktig ut. Jeg er for øvrig utenfor mistanke i denne saken, det er nok ikke meg planten får stell av. BjørnÅgeS: "Star Wars" er greit nok for meg. Vil ikke garantere at verken det ene eller det andre var vanntett der, uten at jeg vet fasit. Takk for kommentar. Bykatt: Oktober kommer gjerne rundt disse tider da. Er en smule foto-sløv selv (klarer ikke å sette av nok tid), men har klart å klore meg fast til oktoberfesten som et holdepunkt. Endret 28. oktober 2014 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 28. Oktober Påler Tillater meg en klisjé nå mot tampen av festen. Hvem vet hva disse er til, de er nettopp satt opp selv om de er godt ferdigrustet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Likte to tårn, fin mystisk stemning der. Ser også at du var ute i vinden på søndag, fortellende bilde! Ellers så er det helt greit med klisjer når de er så godt utført som her. Fine blåtoner, fin komp. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Gitteret så temmelig mystisk ut, litt skuffende at det bar var en kabeltrommel innenfor, jeg syntes jeg skimtet et øye, fantasien min var nok litt for livlig. Jeg har sett verre klisjeer enn den fra den 28., det var da riktig så harmonisk, langt fra elg i solnedgang. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Klisjé behøver ikke å bety dårlig bilde. Dette er meget fint komponert, og du har klart å sløre vannet perfekt. Meget flott klisjé. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 28. Skikkelig kunstverk.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 30. Oktober Solnedgang uten sol Dagen før var det en spektakulær solnedgang samme sted. Selvfølgelig var jeg ikke der med kamera da. Denne dagen skulle det tapte dermed gjenerobres. Men akk, solen var borte vekk bak et tett skylag ved horisonten. Så i stedet for fargefyrverkeri ble det en alt annet enn spektakulær gradvis skumring. Siden jeg ikke fikk tatt noe bilde den 31., så avslutter jeg da festen med dette antiklimaks. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Jan R. Halvorsen: Takk for det. Klisjéen skal vel egentlig bestå av slitte trepåler, men digre stålrør får duge som en erstatning. JorunT: Det er bare å la fantasien løpe det, ikke nødvendig å ta mine opplysninger som fasit. Det mangler elg på det siste, men det får ikke hjelpe. Takk for kommentar. BjørnÅgeS: Sant nok. Det blir først en kjisjé når motivet blir gjentatt til det kjedsommelige, grunnen til at det blir gjentatt er ofte at det opprinnelig var en god idé (men ikke alltid). Takk. RandiA: Takk for det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Uansett, det var jo vakkert lys i 30.da. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er skuffende og skammelig at sola ikke vet å oppføre seg, men du fikk da tross alt et kveldsstemningsbilde ut av det, med fint lys. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Takker Randi og Jorun. Lyset var som dere sier for så vidt fint det, men ikke av det spektakulære slaget akkurat. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Du er en av de som virkelig har holdt trykket oppe gjennom måneden, noe som i seg selv er imponerende. Mange flotte bilder som ikke kommer til sin rett før man åpner dem i større format. Jeg liker På benken og Vått gitter godt, men Himmel og hav er for meg det desidert beste bildet. Dette liker jeg virkelig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå