BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Faren over har en fin komposisjon. Faren er sikkert over - gulmerket fra Securitas Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 8. Oktober Statoilbygget Med pøsregn i dag igjen så får det blir mer dråpebilder. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 BarneyGumble: Hyggelig at det verdt noen ekstra øyeblikks granskning. BjørnÅgeS: Vet ikke en gang hva "gulmerket fra Securitas" innebærer jeg (bortsett fra at de antakelig stikker innom nå og da). Men takk for kommentar. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det regnet var livaktig, kunne nesten føle det - strålende vær her om dagene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Et godt stemningsbilde fra den 8. Når jeg titter ut av vinduet, så er det tydelig at samme bilde kan tas i dag også. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 7. Oktober Ingen fare DF0_2822_ed_800.jpg Om det har vært noen, er tydeligvis faren over i hvert fall. Når jeg ser dette, begynner jeg å spekulere på om hva det har vært av farer her, eksposjonsfare, radioaktivitet, farlige gasser? Litt merkelig mot den himmelblå døren. Fint regnværsbilde i går, er i grunnen glad jeg ikke er der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) 9. Oktober Våt rust Tatt i pøsregn. Vannet rant nedover disse vertikale, rustbelagte platene. Det glinset slik i vann at landskapet faktisk speilet seg i rusten. Endret 9. oktober 2014 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 RandiA: Kan ikke si det er like strålende her om dagen. Her jeg sitter og skriver tordner, regner og blåser det utenfor vinduene. Skal ikke klage for mye, flere av bildene i tråden kan takke regnværet for at de ble til. Takk for kommentar. tomsi42: Takk for det Tom. Din observasjon er korrekt, jfr. dagens bilde. JorunT: Litt uklart akkurat det. Det har nok blitt lagret litt av hvert ilds- og eksplosjonsfarlig her. Det er typisk høstvær nå, man kan like det eller ikke. Men det gir faktisk også fotomuligheter hvis man våger seg ut. Takker for kommentar. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 9.oktober - der fant du jo vakre høstfarger igjen..... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fokusplanovergang syns jeg ble skikkelig stilig, med lyspunktene som bare blir mer og mer ute av fokus. Likte også de andre godt, og kanskje spesielt det siste med de herlige fargene. Og rust passer alltid i oktoberfester Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Våt rust var lekkert! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) 10. Oktober Veggpryd Et lite solgløtt etter timer med regn...puh! Endret 10. oktober 2014 av k.n.b Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Absolutt severdig rustbilde 9. oktober, så bra at regnværet kan føre til noe positivt. Men et solgløtt i dag er heller ikke å forakte når det kan leke slik med med en vegg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 RandiA: Om ikke rust er høstfarge nok, så ser man altså fargene fra omgivelsene også. Takker. Jan. R. Halvorsen: Takk for det. Rust passer kanskje hele året, inkludert høsten. Rmatt: Takk. JorunT: Når man har så mye av det for tiden, så må man jo nesten bruke det til noe. Men sol er heller ikke å forakte. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Godt sett og fint bilde i dag også, Veldig godt valg å ha med litt av veggen til høyre i bildet! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flotte skygger på 10. oktober-bildet. Eneste å utsette på det er at veggen til høyre er litt skjevere enn hva jeg ville foretrukket. Skulle gått et par skritt til høyre, tror jeg. Ikke at jeg er sikker på om det ville hjulpet i et bilde med så mange linjer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) 11. Oktober Uvær i vente Strålende sol og varmt. En drømmedag. Men nytt regnvær er i anmars fra sør. Ellers en dag med kvaler, i den forstand at jeg hadde flere klare kandidater til dagens bilde. Et virkelig luksusproblem i forhold til hverdagene, hvor det er vanskelig nok å få tid til og finne en eneste kandidat. Endret 11. oktober 2014 av k.n.b 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Jan R. Halvorsen: Fint du la merke til det med veggen til høyre. Tok først noen bilder uten, men etter å ha flyttet litt på meg, fant jeg ut at det ble mye bedre med denne ekstra veggen. Mange takk for observant kommentar. Keyzer28: Jeg er helt enig. Den burde vært dønn loddrett. Dessverre var ikke det mulig, siden jeg måtte tilte kameraet noe oppover og fikk dermed litt fallende linjer. Måtte hatt objektiv med shift-mulighet for å unnå dette rett og slett. Takk for innsiktsfull kommentar. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Så flott at det har vært litt godvær på dine kanter. Det siste bildet likte jeg veldig godt, flott himmel og fine stråler, båten på rett sted. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nostalgisk objektiv med Nikons moderne nostalgi-hus "Mykt stål" er særdeles stramt og pent komponert. Likevel mykt og behagelige kontraster. Jeg liker enkelheten. I "I skogen" har du fått lyst opp et bittelite samfunn av en grønn oase i en ellers mørk verden. Veldig godt. Det er mye gøyalt i tråden din. Fototeknisk leking. Og det blir gode bilder av det. Skyggespillet i "Veggpryd" er også noe som faller godt i smak. Stram og pen komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå