Simen1 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en billig stasjonær DVD spiller til stua. De billigste modellene ligger jo på langt under tusenlappen for tida, og jeg lurer på hva jeg kan få for rundt 6-700kr (+ frakt) Det viktigste er at den er billig, men jeg går gjerne opp en 50-lapp eller to dersom de aller billigste ikke støtter SVCD, VCD, mp3, bilde-CD osv. Men flere tusen for en som støtter DivX er uaktuellt. Kan dere anbefale noe spesifikt? (webshop osv, helst med begrunnelse dersom dere mener jeg bør koste på litt ekstra.) Lenke til kommentar
Konge Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=4566 denne er nok en sikker vinner når det gjelder spillere under 1000kroner som vil gjøre deg lykkelig . Jeg har selv en av de berømte "rema" modellene som ble solgt ifjor , riktignok så heter denne "Euroline" men dette er det samme som United . Badgetrimming kalles vel slikt , eller OEM .... samme det så lange de faktisk fungerer bra som f . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå