Nilsen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har for første gang presentert det kommende operativsystemet.Her er alle nyhetene i Microsoft Windows 10 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) "Windows 10" hmm, merkelig at dem hoppet over 9 Endret 30. september 2014 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg weebl Skrevet 30. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2014 vel, annenhver release pleier å slå an, spørs om de ikke har troa på denne heller og hopper over en suksessfull release og håper at de greier å la det skure å gå med denne til de kommer opp med noe som slår an igjen. 10 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tøft. Kjør på. Dere får si fra når jeg kan teste det selv. 5 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Gleder meg, har stor tro på dette! Denne skal testet når den blir lansert på nettet 4 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Startmenyen! Yess! :-D 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Viktig å huske at mye kan forandres før sent 2015, det er det som er poenget med å slippe dette så tidlig, at vanlige folk kan si hva de ikke liker og ha de ønsker å se. Lenke til kommentar
M4Kval Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ikke at det spiller noen rolle, og alle skjønner det jo. I første setning under "Startmenyen vender tilbake" så har dere fått en liten trykkleif, regner med at det skal stå Windows 7? Så vet dere det Ellers bra artikkel Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 "Windows 10" hmm, merkelig at dem hoppet over 9 hørte at 9 er ulykes tall i japan Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvorfor skulle jeg gi meg selv konstant hodepine ved å ha såkalte "live tiles" surrende i et GUI? Eneste som frister med Windows 10 er DX-12. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Haha. Leste du artikkelen? Med mindre du har startmenyen åpen hele tideb, ser du ikke flisene. Men om du risikerer hodepine av rullerende fliser, ville jeg vurdert å holde sengen. Liker det jeg ser av Windows 10. Spesielt muligheten å bytte mellom "PC- og nettbrettmodus". Og ikke minst at Windows og Windows Phone blir ett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-271921 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Som forventet. Har stor tro på dette. Virker som Microsoft har brukt Windows 8 og 8.1 som et test prosjekter som de til og med har fått betalt for, og nå endelig kommer det ferdige resultatet. Tror Windows 10 blir en massiv suksess slik som Windows XP i sin tid ble, og tildels Windows 7. Nå har vi i 2014 flere hardware dingser per person enn i år 2000. Ikke uvanlig med telefon, nettbrett og PC hjemme og jobb for noen av oss. Tror dessverre ikke at Microsoft får noe enkel match når det kommer til mobil, men heller ingen umulighet hvis utviklere starter nå og lager apper som finnes til Android og Apple OSer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Startmenyen! Yess! :-D Last ned Classic shell så vips så har du startmeny i Win 8. Jeg gikk til kjøp av modernmix slik at jeg selv kan styre størrelsen på apper som åpner seg i fullskjerm, så det føles som om jeg har Windows 7 på maskina Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Virker ut som etterhvert Gnome fjerner nyttige funksjoner etter 10 år, så får Windows de. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Skal vi se... Weeehe he he he eyyyy.... *hoste* Og... Woooooh... hoooo... Velkommen etter er vel først reaksjon. Papirlansering i år, kommer om et helt år. Jaha, noen som sliter i markedet og er desperate etter å beholde oppmerksomheten? Si i fra når det skjer noe spennende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Som forventet. Har stor tro på dette. Virker som Microsoft har brukt Windows 8 og 8.1 som et test prosjekter som de til og med har fått betalt for, og nå endelig kommer det ferdige resultatet. Tror Windows 10 blir en massiv suksess slik som Windows XP i sin tid ble, og tildels Windows 7. Nå har vi i 2014 flere hardware dingser per person enn i år 2000. Ikke uvanlig med telefon, nettbrett og PC hjemme og jobb for noen av oss. Tror dessverre ikke at Microsoft får noe enkel match når det kommer til mobil, men heller ingen umulighet hvis utviklere starter nå og lager apper som finnes til Android og Apple OSer. Det er da langt fra første gangen at MS tar betalt for å la folk bruke alpha og beta programvare. Dette skjer jo hele tiden! Men fremdeles så kaster folk penger etter dette selskapet... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ta betalt hva snakker du om? http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/preview-coming-soon Hvis du tenker på tidligere Vista og og windows 7 var det vel lukket beta, først windows 8 var vel den første som tilby åpen beta og RC versjon der slapp man å betale. Men mulighetene var først og fremst dem som hadde Technet eller MSDN konto som fikk tilgang. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Da blir det kanskje ny PC til jul 2015 da... Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 "Windows 10" hmm, merkelig at dem hoppet over 9 Tipper at dette blir den største tabben til softmicro, i følge skjemaet mitt skulle windoors 9 være bra, mens 10 blir dårlig. Bare søk på "Windows good bad cycle" på google.. Tydeligvis vet Windows at denne blir dårlig 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå