Ola-Conny Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hei! Jeg bor på landet og har veldig dårlig nett, som har noe med at søsteren min stjeler det meste med Ipaden! Er det mulig å få pcen til å bli en slags admin så du kan stjele hele nettet? Bruker kabel! Lenke til kommentar
K0ngen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg bor på landet og har veldig dårlig nett, som har noe med at søsteren min stjeler det meste med Ipaden! Er det mulig å få pcen til å bli en slags admin så du kan stjele hele nettet? Bruker kabel! Hehe, den var ny. Tviler på at søsteren din bruker så mye nett som du tror, men du kan jo ha et svakt nett med lite opp og ned. Hvis du logger inn på ruteren din, så kan du slå av det trådløsenettet og da slipper du å "stjele hele nettet". Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Hehe, ble litt teit! Kan logge meg inn og ta det av, takk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 MAMMA, BROR DRIVER OG STENGER INTERNETTET MITT! 1 Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 He he! Ps. Jeg har 170 Kb/s......Linjane æ fucka som faen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg lukter familieråd. 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Pc-er tar mye mer dekning og nett enn ipader Lenke til kommentar
Ola-Conny Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Pc-er tar mye mer dekning og nett enn ipader Vet det, men hun er nærmere internettboksen og jeg har en 10 m lang kabel! Endret 25. oktober 2014 av Ola-Conny Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Pc-er tar mye mer dekning og nett enn ipader Vet det, men hun er nærmere internettboksen og jeg har en 10 m lang kabel! Tror ikke signalene svekkes avhengig av lengde på kabelen ? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg la opp en kabel for å få internett til stasjonere i kjelleren, men den funks treigt. En annen kabel som jeg måtte ha i trappa og ble synlig funka bra. Kan dette har noe med forskjellige kabeltyper? Det var jo bare internett kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå