ventle Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 22. Oktober - Åpne landskap ~20 studenter har forelesning i et auditorium med 478 sitteplasser. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fin vinkling. (I realfagbygget?) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Realfag dette ja. R1 23. Oktober - Bromstad, Hæ? På hjemmebane hos Shitrich. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Tja, Valentinlyst er kanskje det mest presise, men for tittelens del er det ikke helt feil å kalle det Bromstad heller 24. Oktober - Ettermiddag på Dragvoll Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Særdeles spenstig objektivvalg. Artig sammenlignet med Nittedals hjelpestikker. Du starta særdeles friskt med den freske høstrosa. Flotte farger. "På rømmen" var veldig godt komponert, med passe bevegelse. "Litt nærmere himmelen" var majestetisk bra. Særdeles pene farger, kontraster og behandling generelt. "Ettermiddag på Dragvoll" hadde særs fine farger. Godt komponert var det også. Veggpryd-kvalitet over det. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg er enig i at du var dristig i valg av objektiv, men du klarte å gjennomføre det med glans. Det siste bildet var lekkert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Flott bilde Dragvoll-stien, (der går jeg ofte) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Av de siste her, likte jeg best "Dyster aften" og "Byen æ bor i". Begge velkomponerte og med flott stemning. I det til dels kaotiske lyshavet i "Byen æ bor i" har du fått en ganske ryddig og streng linje nedover mot høyre. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 25. Oktober - Smoke On the Water Jeg forsøker å holde meg til bildetitler på norsk - men her håper jeg på forståelse for at dette bildet ikke kunne bli hetende noe annet... 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Flott komposisjon - fine kontraster. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er i utgangspunktet imponert over de som tør å velge seg noe så vidt å bruke gjennom måneden, men det har du taklet bra. Syntes noen av bildene har vært meget bra og holder nok Litt nærmere himmelen og På rømmen som favoritter. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger jeg har fullført med å ta bilder alle dager, så jeg er ikke helt ferdig enda - mer kommer 26. oktober - Trollskogen 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 27. Oktober - Etterbrenner Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 28. Oktober - Norges Tekniske Høgskole Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 29. Oktober - Ved Helvetes Porter Interessant kveldshimmel ved Vikåsen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. november 2014 Forfatter Del Skrevet 7. november 2014 30. Oktober - Ohma Electra Linjeforening for elektronikk og teknisk kybernetikk sitt eget lokomotiv. Og ja, det kan kjøres... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 31. Oktober - Farvel, Oktober Endelig i mål - fullført med 31 bilder av 31 mulige. Totalt ble det 888 eksponeringer i løpet av måneden. 9mm-pucken har vært et trivelig bekjentskap, men nå skal det bli gøy å kose seg med litt trangere og litt mer lyssterk optikk. Takk for i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå