Kovnen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hei! For noen uker siden var jeg i Danmark med noen venner og det skjedde noe jeg angrer veldig på den ene kvelden. Jeg endte rett og slett med å slå en jente som hadde irritert vettet ut av meg. Det er sjelden jeg slår i det hele tatt, så hun må ha gjort meg ordentlig sur. (Jeg husker ikke mye av kvelden, men husker at da jeg ble lagt i håndjern ca.5 min etter dette tydeligvis har skjedd, at jeg selv da ikke husket at det hadde skjedd). Jeg ble altså lagt i håndjern utenfor utestedet, og kjørt hjem til hotellet mitt av politiet. De sa at om de så meg igjen kom jeg til å bli kjørt til fyllearresten. Gikk så klart da bare og la meg. Planen er å dra til USA om noen måneder, men nå begynner jeg bli litt urolig for flere ting egentlig. Ble jeg anmeldt av denne dama i Danmark? (kan dere så klart ikke svare på men...) Om jeg skulle bli anmeldt, eller får en sak mot meg eller noe, i Danmark:Vil jeg på noe som helst måte få beskjed om dette? Og vil det kunne sette en stopper for en eventuell USA-tur? Var USA i fjor også og har fortsatt en ESTA-søknad som er gyldig til april neste år.Vil det gå bra med innreise så lenge den er "Approved"? Eller kan jeg likevel bli stoppet på grensa på grunn av denne hendelsen? Beklager mange spm her, men har jeg noe å være urolig for eller overtenker jeg dette altfor mye? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Du har ingen sak på deg, det føres ikke noe automatisk register til USA så selv om du hadde en sak på deg så ville det vært din egen plikt å oppgi dette i ESTA søknaden din. Du kommer med 100% sikkerhet inn i USA uten problemer. "Jeg endte rett og slett med å slå en jente som hadde irritert vettet ut av meg. Det er sjelden jeg slår i det hele tatt" Du må endre deg selv som person. Ikke bare slår du jenter men du slår i følge deg selv, sjeldent, men regelmessig. Du må endre deg selv som person. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Du må endre deg selv som person. Ikke bare slår du jenter men du slår i følge deg selv, sjeldent, men regelmessig. Du må endre deg selv som person. Tenkte litt på det samme... klarer man ikke å oppføre seg etter å ha drukket så mye som du gjorde, så ikke drikk så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå