Gå til innhold

Hvordan blir prisene på bærbare fremover?

jvestby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill da..... :roll:

Er ikke dette helt innlysende. Prisene på bærbare har gått ned kontinuerlig de siste årene, mens spesifikasjonene har blitt bedre. Det er vel ingen grunn til at det skal stoppe akkurat nå...

For å svare på spørsmålet. Ja, du vil tape på å kjøpe bærbar i dag sammenlignet med Januar neste år. Du vil også tape på å kjøpe bærbar Januar neste år sammenlignet med noen måneder senere, og du taper også på ......

Du vil dessuten kunne kjøpe nye modeller til samme eller lavere pris som i dag, og NEI prisene vil ikke holde seg til sommeren!!

Skjønner??????

PS: Du taper ikke penger på å ikke kjøpe bærbar

Lenke til kommentar

Ok. Jeg er klar over at prisene vil falle, men skulle vel kanskje spesifisert om de ville falle med flere tusen, eller bare noe få hundrelapper på de samme modellene.. Det var liksom et nytt stort fall i januar jeg var redd for.. Slik at du taper 2-3000 på kjøp av samme bærbar nå som da..

Ellers takk for innspill..;)

Lenke til kommentar

Prisene daler nok jevnt og trutt. Så kommer det noe nytt på markedet, og produktene som eldres blir billigere før de litt siden går ut av produksjon. De nye toppmodellene blir uken etter ingen toppmodell, og faller også i pris over tid. Osv...

Trenger du en bærbar nå, så kjøper du en nå. Trenger du en før jul, så kjøper du en før jul. Trenger du en til vårsemesteret, så kjøper du en rett før vårsemesteret. Det er ingen vits i å vente å vente på at det beste produktet som du ønsker blir billigere. Når det blir billigere, har et bedre produkt kommet.

Konklusjonen min er:"Kjøp når du trenger det". Omtrent det eneste unntaket innen pc er minnebrikker, som varierer mye i pris. Da kan det være lurt på kjøpe nye brikker, selv om du ikke trenger dem med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...