Vatnar Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Okei folkens. Har en helt vanlig HP skolepc som jeg syntes er helt grei. Har hatt problemer med liten plass på lite ledig plass, men kjøpt harddisk og fått mye ledig plass. Sliter fortsatt med en merkelig greie. Mappa "Elev" skal vissnok inneholde 18,4 GB. Hvis jeg markerer alt inne på mappa så står det at det inneholder 2,37 GB! Altså hva søren Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Skjulte filer. http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7 1 Lenke til kommentar
Vatnar Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 takk ass Kom opp en mappe med masse mapper og sånt (Adobe, spotify, Intel osv..) Er det noe av dette jeg kan slette? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Er det under user / app data? Om dette er tilfelle må du være litt forsiktig. Endret 1. oktober 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå