**dp** Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg skulle ønske at Microsoft lot oss theme GUI'et i Win10 med et medfølgende program. Default theme ser ikke akkurat så bra ut (iallefall i build 9926). Kanskje bare jeg som savner Aero nye builden ser bra ut synes jeg. eneste "problemet" mitt er at jeg ikke fikser de nye ikonene for downloads osv.. de ser ut som barnehage greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Ergo viste Microsoft en nyere build på Onsdag enn den de la ut nå Fant en kilde på det nå. Gjennomsiktighet kommer i en fremtidig build. Lenke Ser frem både gjennomsiktig startmeny og oppgavelinje. Det ser mye bedre ut. Noen som vet om det er mulig å gjøre Cortana/søkeboksen mindre? Irriterer meg at den tar så "mye" plass. Endret 26. januar 2015 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ergo viste Microsoft en nyere build på Onsdag enn den de la ut nå Fant en kilde på det nå. Gjennomsiktighet kommer i en fremtidig build. Lenke Takk for info Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 For de som ikke fikk update programmet fra w7/w8 til oppgradere systemet sitt så er det bare å laste ned iso, lagre på C disken , høyreklikke og velge mount . Kjør så installasjonen fra "cd" stasjonen. Gikk greit her. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Ser ut som nyeste builden har DX 12. Finnes det mulighet å teste DX12? siden det ikke finnes noen spill. Kunne vært gøy å se hvor stabilt DX12 er i spill. Endret 26. januar 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ser ut som nyeste builden har DX 12. Finnes det mulighet å teste DX12? siden det ikke finnes noen spill. Kunne vært gøy å se hvor stabilt DX12 er i spill. Ingen mulighet enda nei. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Sliter med å aktivere Win 10 på en av maskinene jeg tester det ut på. Står en "masemelding" nederst på desktoppen om å aktivere. Når jeg prøver å gjøre det online, feiler det. Et eller annet om at det ikke var mulig. Andre som har vært borti samme problemet? Dette er på en PC jeg installerte det fra scratch, forrige build (men den ser ut som at den har klart å oppdatere seg til den nyere nå). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det høres veldig merkelig ut, ettersom det ikke skal være nødvendig å aktivere betaen. Jeg ville forsøkt å søke det opp i technical preview-forumet til Microsoft. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Bra jeg sletta det etter 2 dagers bruk da.... Latest Windows 10 Technical Preview still has a built-in keylogger Microsoft adds "[When you] enter text, we may collect typed characters and use them for purposes such as improving autocomplete and spellcheck features". Hmm og en bakdør slik at NSA kan også overvåke oss sikkert... Endret 29. januar 2015 av Betroz Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hehehe AllFather Ja huff så teit jeg er som bryr meg om privatlivet...skjønner ikke hva som kom over meg Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, Microsoft har sikkert stor interesse av småklein cyborpreik på møteplassen.no eller søkingen din etter two girls one cup Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, Microsoft har sikkert stor interesse av småklein cyborpreik på møteplassen.no eller søkingen din etter two girls one cup Greit å tulle AllFather, men vær så snill å ikke prøv å putte meg i en bås som ikke stemmer, for det sier mer om deg enn meg. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kryptisk sak på Update.får først en melding om at noe er galt 0x80246017 - klikker Retry.Så kommer -FBL-Awesome1501 9933 professjonal.Er det snart tid for build 9933 ?"hørt" noe ? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er enig i de glorete symbolene, men det er verre ting som irriterer meg og som jeg er uroet for ikke blir endra.Må fortsatt krige med sikkerheten for å få tilgang til egne filer uten at du må svare på en tåpelig bos som kommer opp - er jo verre enn brukerkontrolleren.Får jo ikke redigere startmenyen som jeg vil - finnes ingen muligheter.Kan ikke flytte på noe, bare endre størrelse eller avinstallere.Får ikke valgt skrivebordet som default nedlastingssted - + masse jeg ikke kommer på nå.Jo, jeg vet at det er en utvikling her, men er tvilende til at det blir som jeg vil..... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg holder på å gjøre ferdig ny PC. Har 4 lisenser på W8/8.1, men har lyst til å prøve en ren installasjon med 10. Det er vel oppgradering som gjør 10'eren gratis, men går det an å kjøre den rett inn uten 8/8.1? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg holder på å gjøre ferdig ny PC. Har 4 lisenser på W8/8.1, men har lyst til å prøve en ren installasjon med 10. Det er vel oppgradering som gjør 10'eren gratis, men går det an å kjøre den rett inn uten 8/8.1? Det går helt fint, men du må registrere deg hos Windows Insider Program http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/preview-download Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det ville jeg gjort - det er gratis å laste ned en ISO, og det blir gratis å oppgradere fra dine betalte W8-lisenser ett år fra lanseringen en gang i høst. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 ang. de som fikk feilmelding i går når de kjørte windows update (retry etc). Måtte laste ned zune manuelt, installere, og voila, der forsvant min feilmelding. Sikkert fordi jeg hadde Zune før på pcen (jeg oppgraderte fra w8.1). Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kryptisk sak på Update.Får først en melding om at noe er galt 0x80246017 - klikker Retry.I går sto det -FBL-Awesome1501 9933 professional. I dag 9934....Er det snart tid for build 9934 ?"hørt" noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå