Belfaborac Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Absolutt verdt sine $4.95. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Windows to get new Ultimate Performance mode http://www.guru3d.com/news-story/windows-to-get-new-ultimate-performance-mode.html “This new policy builds on the current High-Performance policy, and it goes a step further to eliminate micro-latencies associated with fine-grained power management techniques.” Trenger ikke vente. Du kan legge dette inn selv med https://bitsum.com/parkcontrol/ Har faktisk vært borti det via et annet program som skulle "booste game performance". Gjorde det samme trikset. EDIT: Det var faktisk Process Lasso. Brukte det ifb. med spill som var dårlig optimalisert og hogget noen få kjerner. Endret 20. februar 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Litt rart at å tilgjengeliggjøre noen register oppføringer som allerede finnes siden lang tid tilbake (styre c states pr core) kalles «new Ultimate Performance Mode» og markedsføres som noe helt nytt :-/ Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hvor fremstilles det som noe helt nytt? Det har i så fall gått meg hus forbi i all den tid jeg har brukt begge programmene. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Har fått beskjed at min «Windows licence code is about to expire». Dette er på en laptop der jeg en gang oppgraderte fra Windows 8 til Windows 10 gratis. Jeg ser at Windows fortsatt er aktivert, men denne meldingen kommer ofte, og jeg lurer da på om det bare var gratis en periode? Hvor kan jeg eventuelt kjøpe en kode billigst mulig? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Du finner billige lisenskoder på eBay, men hvorfor ikke først ta en telefon til Microsoft i fall det kan unngås? 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Høres ut som du har fått deg en scam melding. Er det noe telefonnummer ved meldinga du kan ringe? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Nope, er ikke det altså. Står bare den meldingen ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Prøv å google «Windows licence code is about to expire». Det finnes visst ulike varianter av dette, noe er scam mens andre ting kan være Windows-feil. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Prøv i en administrator CMD prompt slmgr /rearm Post gjerne her i tråden resultatet av slmgr /dlv 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) For å støtte oppunder de som har diskutert dette før. https://docs.microsoft.com/en-us/windows/configuration/windows-diagnostic-data https://docs.microsoft.com/en-us/windows/configuration/basic-level-windows-diagnostic-events-and-fields Endret 10. mars 2018 av Theo343 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Gotta love Windows 10. Kommet hver dag i en uke snart på en maskin som er satt til "Defer" Endret 14. mars 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 "Defer" betyr "utsett", og utsettelse har'u fått. Hvis det er oppgradering til "1709" det er snakk om, så har du fått 6 måneders utsettelse. Jeg har alltid lurt på hvorfor dette ser ut til å komme som en overraskelse på folk snart 3 år etter at Windows 10 ble sluppet løs på verden. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Ha ha det kommer da selvsagt ikke som en overaskelse og jeg vet hvor lang tid "Defer" gir deg av utsettelse. Derfor ble den bevisst satt på Men det er klart ikke alle ser humoren i at man ikke lenger har noe valg når det skal skje. 1709 har jeg utsatt med vilje på den maskinen. PS. innlegget var selvsagt humoristisk ment Endret 15. mars 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Det har vel lite for seg å klage til Microsoft, signere petitions, opprette Facebook-grupper eller hisse seg opp på YouTube på grunn av "spionering" og tvungne oppdateringer som kommer når det passer minst. Det er bare én ting som hjelper på nattesøvnen, og det er ikke Windows eller Mac. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Hei. Spør her da jeg føler dette er et Windows problem. Jeg skrudde av pc'en igår (da virket alt som normalt) og skrudde på den idag tidlig. Alt virket normalt helt frem til login skjermen.Da virket ikke hverken mus eller tastatur. Restartet pc'en og gikk inn i bios, da fungerte både tastatur og mus, og fortsatte så til login igjen. Samme problem. Begynte så å bytte på usb porter, men ikke noe resultat. Hentet deretter enda et mus/tastatur (som jeg vet fungerer på en annen pc), og samme problemet, begge virker i bios/oppstart, men ikke i windows login. Det har ikke blitt utført windows oppdatering (såvidt jeg har fått med meg da jeg skrudde den av igår) eller noe annet. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få ordnet/fikset dette..? Noen som har opplevd noe lignende eller har tips til fiks? Endret 24. mars 2018 av wampster Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Haha fleskesvor. Men nå er hverken av delene noen grunn til å hisse seg opp. Youtubere gjør det for inntekt, thats it. Endret 24. mars 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå