nebrewfoz Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Og er det ikke noen greier med "focused inbox" eller noe sånt som gjemmer vekk de mailene programmet mener at du ikke har noen interesse av? (Men du kan selvsagt få tilgang til dem på et annet sted.) Eller blander jeg det sammen med outlook.com? (den web-baserte mailklienten) Jeg har ikke helt fått sansen for de minimalistiske mail-greiene i Windows 10 ennå, og holder meg til Outlook 2010 fortsatt. (Attpåtil på en Win 7-PC, men der blir det nok en oppgradering i løpet av våren.) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har bare brukt gmail de siste årene. Pop3 klienter slutta jeg med når jeg innså hvor mye lettere det er å ha gmail/hotmail istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har bare brukt gmail de siste årene. Pop3 klienter slutta jeg med når jeg innså hvor mye lettere det er å ha gmail/hotmail istedet Og hvor mye sikrere det er å bare la de ligge på nettet.... 2 GB pst-fil limiten i Outlook 2003 var slitsom.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvorfor ikke bruke Thunderbird? Der kan man ha alt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg er en av de særingene som faktisk liker å bruke fullblods Outlook, kjører nå Outlook 2016 med Office 365 abonnement. Nesten alle jeg kjenner til kan ikke fordra Outlook, men jeg liker det nå jeg da.. 1 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg er en av de særingene som faktisk liker å bruke fullblods Outlook, kjører nå Outlook 2016 med Office 365 abonnement. Nesten alle jeg kjenner til kan ikke fordra Outlook, men jeg liker det nå jeg da.. Har ikke noe imot Outlook selv.. bortsett fra at jeg alltid sliter med å kopiere ut filene, for å legge dem over på en annen pc.. uansett så lastes mail ned på nytt, og jeg sliter med andre ting også. Så selv gikk jeg over på hotmail for noen år siden, og ikke angret men satt opp outlook på noen pc'er i ettertid, for andre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg gikk fra Windows Live Mail programmet over til Outlook saken i Windows 10. Stilte inn slik att jeg skulle få alle mine mail synkronisert, rundt 27000, fikk noen error med sync problemer men hadde fått inn noe over 20000 når jeg skrudde av igår. Idag når jeg skrudde på pc'n har jeg kun 260 mail synkronisert, å jeg får heller ikke inn flere når jeg trykker synkroniser. Må jeg gå over til Live Mail igjen? Jeg syncer fra Hotmail. Jeg SKAL ha tilgang på alle mailene, fra 2004. Windows 10 Pro Hvor langt tilbake i tid har du satt den til å synkronisere da? Lurer på om default muligens er 1 måned tilbake. Skal du ha alt ville jeg satt den til "any time". Har selfølgelig satt synkronisering til "alle", noe jeg også skrev i innlegget- Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det er jo en mulighet at epost-appen som følger med Windows 10 rett og slett ikke takler så store mengder epost. Selv syns jeg de fleste epost-appene er for simple og Outlook for avansert, så jeg bruker webgrensesnittet. Både for Gmail og Outlook.com. Så slipper jeg å konfigurere noe og det er likt uansett hvor jeg logger inn fra. De gangene jeg har forsøkt epost-appen i Windows 10, er den dårlig til å synke: Jeg sletter og sorterer epost. Når jeg så noen timer senere sjekker på nett, så er det ikke synket og jeg må gjøre det samme en gang til. Lenke til kommentar
deac Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Vet ikke om det er posta før, men kan være greit å vite om du har problemer med lisensen til win10 og trenger hente den ut i riktig (ukryptert) format. Kjør denne i elevated command prompt: wmic path softwarelicensingservice get oa3xoriginalproductkey Eventuelt denne i powershell: powershell "(Get-WmiObject -query ‘select * from SoftwareLicensingService’).OA3xOriginalProductKey" Den skal normalt fungere på alle maskiner som er levert med forhåndsinstallert Windows, men som ikke har en lisensklisterlapp på seg. (Lisens innbakt i HW etc etc). Har brukt den i forskjellige situasjoner, feks ved oppgradering av maskin levert med windows 7, hvor win10 ikke klarte aktivere seg selv. Endret 2. februar 2016 av deac Lenke til kommentar
G Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Nå skal vi nesten tvinges også nå: http://www.digi.no/bedriftsteknologi/2016/02/03/windows-10-rykker-stadig-narmere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Win 10 er grei nok.men liker ikke at de absolutt må tre den nedover oss. Når den i tillegg er gratis, lukter jeg noe litt giftig. 2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Moderatormelding Vil minne om at tråden handler om Windows 10, diskusjon om htmail, gmail, outlook osv kan tas i egen tråd, samt andre off topic temaer, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg har hatt null problemer med Win10 og er bare glad for at jeg fikk det gratis En bedre versjon av Win7 syns jeg Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Liker også Win10 godt. Synd jeg må bruke Win10 Win7 på mediacenter pcene mine i stua og på soverommet grunnet Media Center. Prøvd Kodi og andre programmer, men synes fortsatt at Media Center er best for min ca 1500 store DVD samling. Så bruker jeg PowerDVD til BluRay samlingen (rundt 300 stk) Men ellers bruker jeg Win10 daglig. Endret 5. februar 2016 av myhken Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Windows 8.1 mener du vel? 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Liker også Win10 godt. Synd jeg må bruke Win10 på mediacenter pcene mine i stua og på soverommet grunnet Media Center. Prøvd Kodi og andre programmer, men synes fortsatt at Media Center er best for min ca 1500 store DVD samling. Så bruker jeg PowerDVD til BluRay samlingen (rundt 300 stk) Men ellers bruker jeg Win10 daglig. Media Center bedre enn Kodi? Endret 5. februar 2016 av Simkin Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kodi + Emby er genial. Jeg lurer på en ting. Jeg oppgraderte til Windows 10 for en tid siden i fra Windows 8.1. Nå er maskinen blir nesten ubrukelig treg og jeg tenker å legge inn Windows fra gunn. Skal jeg bruke lisensen jeg brukte til Windows 8.1, eller har denne blitt gjort om til en Windows 10 lisens som jeg må hente ut fra OS på et vis før jeg setter i gang? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Liker også Win10 godt. Synd jeg må bruke Win10 på mediacenter pcene mine i stua og på soverommet grunnet Media Center. Prøvd Kodi og andre programmer, men synes fortsatt at Media Center er best for min ca 1500 store DVD samling. Så bruker jeg PowerDVD til BluRay samlingen (rundt 300 stk) Men ellers bruker jeg Win10 daglig. Media Center bedre enn Kodi? Om det er snakk om noe form for DVB-C2 så er Media Center temmelig overlegent det meste ja. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg har hatt kabel-tv og mediaportal i over 10 år. Synes det har fungert helt upåklagelig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Liker også Win10 godt. Synd jeg må bruke Win10 på mediacenter pcene mine i stua og på soverommet grunnet Media Center. Prøvd Kodi og andre programmer, men synes fortsatt at Media Center er best for min ca 1500 store DVD samling. Så bruker jeg PowerDVD til BluRay samlingen (rundt 300 stk) Men ellers bruker jeg Win10 daglig. Media Center bedre enn Kodi? Om det er snakk om noe form for DVB-C2 så er Media Center temmelig overlegent det meste ja. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg att Media Center er bedre enn Kodi, jeg har 1700 bluray rip filmer i 1080p, pent fordelt i Kodi, jeg kan ikke fatte hva media center skulle gjort bedre. Men smak å behag. Endret 5. februar 2016 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå