wil Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hei. Jeg trenger et Brenneprogram for å brenne ISO filer og kopiering av CD til CD og selvfølgelig og lage Data CD. Er det noen som har noen gode tips? Jeg har brukt Infrarecorder, men det fungerer tydligvis ikke så bra lenger. Jeg vet ikke helt. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 ImgBurn, kanskje? 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Så ikke helt dumt ut det nei. Takk for tipset. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Når jeg fikk installert det så var det ikke så veldig bra allikvel. Gjorde ikke helt det jeg ville, så enten blir det å bruke CDBurnerXP eller å starte opp en Linux LiveCD og brenne derifra. Litt mer tungvindt, men sånn er det. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ISO kan du brenne direkte fra Windows. Sjekk høyreklikkmenyen. Jeg brenner ikke DVD like ofte som før, men jeg er fornøyd med Burning Studio 6. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja faktisk. Sjekka det nå ved å høyreklikke på ISO fil og der stod det Burn To Disc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå