oleHgodo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har som sagt et Abit Nf7-S v2.0 og som mange sikkert veit et innebygd SoindStorm lydkort. lurte på om det er bare meg som har litt problemer med det? altså, det som skjer er at både undre spilling (alle spill) og når jeg bare hører på musikk og surfer begynner lyden å hakke, lage stygge lyder og forsvinne.. noen som har en liten fix eller har vert borti dette før? bruker de nyeste Nforce driverene V2.45. Dx9.0a, og Omega 2.4.74 drivere til skjermkortet som er et Radeon 9500pro. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har du overklokka og kjører med høy fsb? Prøv å klokk ned litt. Om det forsvinner trenger du kjøling på SB (MCP2). Fil til en ribbe på 1"x1" og fest med noe varmeledende lim. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du trenger å oppdatere driverene til hovedkortet, jeg og mine kamerater hadde denne stygge hakkende skrapende lyden når vi spilte spill og sånn, men den forsvant når vi installerte de nyeste driverene til nvidia. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Har klokka en del ja, men det skjer uansett.. sb`n er ikke noe spes varm heller.. ca 40c kansje? er ikke det de nyeste driverene jeg har da? 2.45? finner ingen nyere en det på nvidia.com.... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 kjøp deg et lydkort til 500 spenn, så for du en kjempe forbedring uansett. Det innebyde "lydkortet" suger hardt. (har det samme hovedkortet). Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 akkurat fått meg kortet selv, og sliter med det samme, lyden blir lavere, og bli skrapete. skrur jeg av winamp, evnt spill som kjøres og bruker lyden konstant, blir den helt fin like etterpå igjen. bruker selvsagt nyeste drivere tilgjengelig, men det hjelper ingenting. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Ta ut nvidia skjermkortdrivere når Radeon brukes...de skurrer på lyden.. Last ned de siste driverene Endret 11. januar 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
ZyKO_MadMan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ta ut nvidia skjermkortdrivere når Radeon brukes...de skurrer på lyden.. Last ned de siste driverene Hva mener du med dette? Nvidea skjermkortdrivere? Jeg har akkurat samme problem, men jeg har Asus A7N8X Deluxe og Radeon 9700pro. Jeg har også det innebygde Nvidea Soundstorm lydkortet og de nyeste driverne. De hjelper ikke i det hele tatt! Noen som vet noe annet!? *Desperat* Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da får du se her da.............. :green: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå