Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Roll the dice Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Da får ihvertfall ikke jeg Yatzy.... Kreativt og godt gjennomført. S/hv synes jeg bar et godt valg. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Stilig bilde. Praktfullt i svhv. Er det lov å spørre om du fanget dem i luften? Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Da får ihvertfall ikke jeg Yatzy.... Kreativt og godt gjennomført. S/hv synes jeg bar et godt valg. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Pentaxen !Jeg har nok klart Yatzy, men da med flere kast Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Stilig bilde. Praktfullt i svhv. Er det lov å spørre om du fanget dem i luften? Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Gro !Terningene er fanget i luften, ja 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Litt vel mange terninger for yatzy så her må det være et annet spill som er på gang. Spennende bilde av de "svevende" terningene der fokus ser ut til å være i senter og avtagende utover. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Litt vel mange terninger for yatzy så her må det være et annet spill som er på gang. Spennende bilde av de "svevende" terningene der fokus ser ut til å være i senter og avtagende utover. Roar Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Roar !Dette er Gigant-Yatzy og spilles med 12 terninger. Om du velger å prøve på Yatzy så får du bruke 5 kast, men da må yatzy strykes om du misser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg