Walter_S Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 "Han teller oss...!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ikke bare bare med lumske møer....Morsomt fanget og god story:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nydelig bilde! Mangler bare melkesjokoladen... ;-) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Veldig godt eksponert og komponert bilde, Walter ! Liker også de gode fargene og historien bak bildet Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Flott bilde med fine farger! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Morsomt bilde av den skeptiske velkomstkommitéen...og den til venstre som gir blaffen mvh Oddmund Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Oiiiii! Her var det respons, gitt. Ja-ja - dyrebilder faller som regel alltid i smak hos de fleste. Hjertelig takk Pentaxen, Gro, Birger, Toketorp og Oddmund - takk for kommentaren! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, ampre kuer skal man ikke spøke med. Har ikke glømt at jeg som guttunge fikk meg en omgang og ble rulla ned en skråning av ei kue som ikke var helt god. Den til venstre ser ut til å ha fått et "håndtak i nesa for at man skal ha bedre makt på den. Hvem vet, kanskje er det like greit å ha vaktkuer istedenfor vaktbikkjer. Fototeknisk ser jeg ingen grunn til å pirke på noe som helst her. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Artig tittel, og bilde! Minte meg på at jeg var med på ku-lotto engang i tiden, under en martna... Der gikk de og bokstavelig talt dreit i tallene... Fikk dog ikke uttelling der heller, slik som det oftest også er i Hamar-lottoen.... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Liker godt fargene i bildet det er du en ekspert på. Motivet er kuuuult Fint bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg