JMNorway Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg får altså ikke spillet jeg kjøpte i Tyskland til å fungere på min Norske spillkonsoll. Noen som har råd om hvordan jeg kan få det til å fungere? det startes av og til, men kommer meg ikke videre, og mest av alt, står det bare at jeg må sette inn riktig disk. Bak på spillet, står det at det kan spilles på PAL konsoll og jeg har PAL. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kan være en ødelagt plate. At det starter av og til vitner om at det ikke har noe med at det er kjøpt i Tyskland å gjøre. Lenke til kommentar
JMNorway Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Kan være en ødelagt plate. At det starter av og til vitner om at det ikke har noe med at det er kjøpt i Tyskland å gjøre. Takk for svar! vet du om det finnes forhandlere i Norge som kan ordne platen? slipe den? Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det høres rart ut. Så lenge spillet er i PAL så skal det vel funke. Kanskje det er noe rart med selve platen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Har du mulighet til å ta bilde av undersiden av cden? Er cden skeiv? Stripete? Flekkete? Endret 1. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
JMNorway Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du mulighet til å ta bilde av undersiden av cden? Er cden skeiv? Stripete? Flekkete? Kan fikse et bilde av cd'en under og over og ellers Lenke til kommentar
JMNorway Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du mulighet til å ta bilde av undersiden av cden? Er cden skeiv? Stripete? Flekkete? Kan fikse et bilde av cd'en under og over og ellers Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Når man ser den disken der så skal man ikke skylde på at den kommer i fra Tyskland. Du er ikke først eier av det spillet der for å si det sånn. Helt på egen risiko så kan du prøve å polere disken med samme type voks som man polerer biler med, har funket for meg før. Men hadde jeg fått den disken der så hadde jeg sendt den i retur. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Selger også slike maskiner for å slipe CD/DVDer og slike plater. Endret 2. oktober 2014 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Den plata er så oppripet at det ville ikke betydd en pøkk hvor du kjøpte den. Og det er ingen regionssperrer uansett annet enn USA. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det der må være noe av det verste jeg har sett. Det er ikke rart at den plata ikke funker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Annet enn tusjstrekene ser jeg ikke noe som burde sette en definitiv stopper. Prøv å få bort dem først, og hvis det ikke funker kan du prøve å få platen polert. Tror Game-butikkene gjør dette, i hvert fall noen av dem. Lenke til kommentar
JMNorway Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Annet enn tusjstrekene ser jeg ikke noe som burde sette en definitiv stopper. Prøv å få bort dem først, og hvis det ikke funker kan du prøve å få platen polert. Tror Game-butikkene gjør dette, i hvert fall noen av dem. Er ikke tusj-streker lyset reflekterer fra blits fra kameraet. Så cd'en ser "rein" ut bortsett fra ripene der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Litt vanskelig å se på bildene hvor dype ripene er. Men jeg har sett verre, og blitt overrasket over hvor sarva plater lasere faktisk takler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå