Ilex70 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har vært kjærester i 1,5 år. Bor ikke sammen.men barna er gått involvert . De er på 21,18, 17 og 11 år. Kjæresten min meldte seg inn i aleneforeldre gruppen da han ble skilt . Han har 3 barn ( 18,17 og 11 år) denne gruppen er veldig bra for å knytte nettverk. Spesielt gjelder det for yngste på 11 år. For nøyaktig et år siden var de med denne gruppen i Danmark , vi hadde da bare vært kjærester i noen mnd, men kjente litt på at det var ubehagelig at han reiste på dette. Hvorfor??? Jo det er jo masse single foreldre samlet på et sted. Fortalte dette, og han var jo enig. Speilet det om Jan ville synes det var ok om jeg gjorde slik.. Problemet er at han har gjort det igj... Uten å diskutere det med meg!!! Han sier det er for barnets beste, og det er billig.. Jaha.. Men kunne ikke vi reist et sted sammen?? Sier til ham at dette er ubehagelig. Det er klart bra opplegg for barn, men og et stort singeltreff.. Han klarer da og si at mange reiser med nye partnere... Oy.. Hvorfor er ikke jeg spurt da??? Så spørsmålet er .. Er jeg urimelig?? Kan vi gjøre slikt når man er i forhold som man ønsker å bygge videre på? Dette er jo ikke inkludering, eller?? Klart jeg vil at hans barn skal ha gode opplevelser i høstferien, men det kunne vel vi ha gitt sammen. Eller om de ønsket far/ sønn tid kunne de to gjort noe sammen. Okke med 30 andre aleneforeldre i 4 dager og netter i Danmark??? Så hva mener dere? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg mener du er urimelig, sykelig sjalu og ikke har et snev av tillit til kjæresten din. Fortsett slik, så oppfyller du din egen frykt. At han velger noen andre på et "singeltreff". Et forhold har ingen mening uten tillit. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Takk for svar:) Anonymous poster hash: f7eb4...adf 1 Lenke til kommentar
Ilex70 Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Jeg er kanskje det, men takk for svar Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Det er da ikke urimelig at du som kjæreste skal få være med på en høstferie, dersom du har råd til å betale for dette selv. Det er dårlig gjort av ham å ikke spørre deg, men du må likevel kunne stole på at han ikke ligger rundt med hvem som helst. Tror uansett det ville være vanskelig for ham å "få seg noe" på et slikt treff, da alle har med seg unger og må passe på disse selv. Endret 30. september 2014 av dabear Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er rart at han ikke velger deg med. Også burde dette vært diskutert i fellesskap... Merkelig forhold spør du meg..hadde min kjæreste gjort dette ville jeg ikke godtatt det. Synes absolutt ikke du er unormal eller urimelig. Anonymous poster hash: f7eb4...adf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå