Gå til innhold

Hva trenger jeg å ha med på LAN?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært på noe større LAN tidligere. Bare kamerater som har spilt sammen. Drar på Oldis-LAN på fredag, og i den forbindelsen lurer jeg på hva jeg bør ha med meg. PC, tastatur, skjerm osv. har jeg selvfølgelig med... Spill som skal brukes, og nettverkskabel. Men er det noe annet jeg MÅ ha med? Eller er det noe annet jeg må huske på i forkant?

Er meget takknemlig hvis noen med erfaring kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Videre kan du ta med noe å tulle med folk med hvis de sovner, men ikke noe slemt da. ;)

Lol, som f.eks baconost på tube....

 

Ha det på en tynn folie, og henge den opp i døråpninger osv... (det må være mørkt da)

 

Det var det noen som gjorde på et lokalt dataparty, og filmet hele greia... holdt på å få latterkrampe jeg. Trøtt å jævlig, og må på do.. så ender du opp med trynet fult av baconost :D

Lenke til kommentar

Vell....Dette er hva jeg pleier å ha med meg på LAN:

 

Sove pose

Pute

musmatte

Webcam

pr0nCam

divx cam

mpeg2cam

mp3 spiller

kondomer

øl

Hårføner

Sminke speil

Sminke

badeshorts

hånkle

wanke klut

lue

hansker

solbriller

cola

fryter koker

gassbrenner

plumbo

Jerry kanne

porr blader

ekstra kjøleribber og vifter

 

 

 

og ikke glem maskinen da ;)

Lenke til kommentar

Webcam

pr0nCam

divx cam

mpeg2cam

kondomer

porr blader

øh.. kan du forklare dette med webcams, pr0ncams.. etc. hvor mange "cams" finnes det? jeg har bare hørt om webcam. noe jeg ikke har fått med meg?

 

og ja.. øl er knall på lan!

 

og kondomer. trenger du det? du vet.. damer er ikke akkurat i flertall på lan, det er uansett ikke min erfaring, eller har du kanskje en nerde-dame?

Lenke til kommentar
Vell....Dette er hva jeg pleier å ha med meg på LAN:

 

 

kondomer

wanke klut

øl

Hårføner

Sminke speil

Sminke

plumbo

porr blader

kondomer... wanke klut.... Pleier du p'ule og runk'e på LAN? WTF?

 

porr blader.... har du ikke nok på pc'en kanskje? eller kombinerer du wanke klut og porrblader på toalettet? men der er det vel toalettpapir, så hvorfor du skal ha den kluten din med skjønner jeg ikke!

 

ØL.... de fleste LAN er vell rusfrie... noen tips om hvordan men kan hive ned alkohyl uten å bli "bustet"?

 

Hårføner...Sminke speil.....Sminke, hva skal du med desse tingene? Dersom det er for å fucke opp med noen som sover så holder det vel med en sprittysj?

 

plumbo......hmmmmm........

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Ekstra klær, i tilfelle man ramler i en sølepytt (eller noen tar det gamle "hånden i bøtte med vann"-trikset på deg når du sover).

du har vert offer for den ja?

 

et Must på alle lan er gigantiske høytalere

Det er noe som _garantert_ skaffer deg stor respekt, og ikke minst blir du veldig populær...

Lenke til kommentar

let's see..

 

det første du må huske på er pute og sovepose.. det står nemlig ikke respekt av den gamle kjente "ååh! jeg er så kul for jeg har ikke sovet noen ting!! se jeg ser ut som en zombie!!".. hm..nei.. det er ikke kult. For å få mest utav LANet bør du sove noen timer hver dag.. da slipper du å være dødstrøtt hele tiden..

 

Husk også paracet eller liknende.. På store LAN er det dårlig luft, lite mat og lite soving.. Slikt får man vondt i hodet av..

 

Penger er veldig kjekt å ha.. Kanskje de selger mat på LANet, kanskje de selger no datastuff.. ev. finner du ut at du vil kjøpe en ting som en eller annen selger for en billig penge da.. noe slikt..

 

Mat er jo veldig greit å ha.. Egen erfaring sier at man ikke spiser all den "sunne" maten man har med.. Men nå pleier jeg å bli kvalm og slapp pga det og da..

Husk å spise mye mat.. Ikke la det gå i glemmeboka når du spiller/kopierer osv..

Drikke er enda mer viktig! Ikke drikk bare cola.. Ta et glass vann inni mellom.. Så slipper tennene dine å dø av før LANet er ferdig..

 

En annen ting når vi snakker om tenner.... tannbørste! Tannbørste er viktig.. Gress på tennene er ikke bra.. For hverken tennene eller de du sitter med.. Gress på tennene lukter ikke no godt.. Og der ser heller ikke spesielt bra ut.

Tenk på alle babesa som blir automatisk trukket mot store LAN.. slik er det alltid.. ( :gretten: )

 

Rent skift er kjekt.. Når man sitter stille i flere timer om gangen og spiller eller no, så svetter man.. Og gammel svette.. ehm..tenger jeg å si det? lukter høgg og helvete! Bytt klær når du lukter vondt! Ikke drit i det "fordi du bare er på LAN..trenger ikke pynte meg liksom.." .. men ha nå litt respekt for folka rundt deg.. Ingen liker å sitte å puste svettelukt hele døgnet. Tenk igjen på alle babesa som stikker innom for å fnise litt og kikke på guttene..

 

Så går vi over til de litt mindre viktige tingene.. Vanligvis på LAN så bygger de border av paller og sponplater.. Er det ikke det det heter? tror det. Sponplatene er ofte veldig skarpe i kantene.. Hvis du er lur tar du med en rull med biltemateip (Duckteip), og teiper litt på bordkanten der du skal sitte med hendene. Dermed avverger du såre og oppskrapa håndledd.

 

Husk musematte så du ikke sliter ut musa fullstendig. Denne er egentlig ganske viktig den og.

Lader til mobilen er alltid kjekt. Lader til digicam hvis du har det. Ekstra batterier til mus hvis den er trådløs.

 

Husk snacks. Når du blir sulten men ikke helt har lyst på brødskive med ost så funker potetgull o.l. på samme måte.. en pose og sulten er betydlig mye mindre..

 

Ta med eventuelle medisiner hvis du kunne komme til å trenge noe slikt. Og DEODORANT! Dette er like viktig som å skifte klær når man lukter vondt!

 

Tøffler er kjekt, da føtter gjerne blir slitene av å gå i sko i flere dager på rad.

 

Over til no viktig igjen. Headset.. Uten lyd er man fortapt.. Og du kan ikke regne med at de søte små pchøytalerne høres over resten av geeks som har med hele surround anlegget sitt..

 

Nettverkskabler.. legg merke til ER.. Plutselig funker ikke den ene kabelen lenger.. og da er det litt kjipt å sitte alene uten nettverk fordi du ikke tok med en backup.

Husk ellers alt av andre kabler.. Og cder.. Installasjonscder på de programmene du vet du ikke klarer deg uten. Nesten alle har opplevd at pcen klikker på LAN.. Jeg har selv opplevd det flere ganger.. til min store forargelse..

 

Nå blir posten altforaltfor lang.. så jeg tror jeg skal avslutte med at du bør ta med deg noe å sove på.. Oppblåsbar madrass funker bra. Husk pumpe, så du slipper å blåse ut lungene når du er dødstrøtt og helst vil sove så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Og du kan ikke regne med at de søte små pchøytalerne høres over resten av geeks som har med hele surround anlegget sitt..

Noe som minner meg på hva jeg glemte å ta med.. avbitertang. Når gjentatte anmodninger om å "vennligst få av den forbanna drittmusikken@110dB" ikke når frem, kan du være sikker på at et par kjappe *snipp, snipp* under bordet har ønsket effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...