FelixKalle Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hei, i dag fikk jeg hentet den nye opptaks boksen min som jeg bestilte på NetonNet. Boksen heter AverMedia Live Gamer Portable, og så veldig bra ut, har i tillegg lest haugevis av anmeldelser av den på nettet. Jeg leste at den kunne ta opp både Ps4, Ps3, Xbox og Pc. Poenget mitt var å bruke den til å filme spill fra pcen min. Jeg fant en nyttig video på hvordan man kobler den til pcen her: Etter at jeg hadde koblet boksen til pcen, lasta jeg ned driveren fra nettsiden: http://gamerzone.avermedia.com/ Programmet startet helt normalt, og ikke noe problemer der. Jeg gikk så inn på "Amateur" eller "Wizard", som det heter. Platformen sto på Current Pc, som var det man skulle ha den på, men med en gang jeg trykker på video source er skjermen helt svart og det står "No signal". Jeg har sjekket hundre ganger, og alle kablene er plassert riktig, så jeg skjønner virkelig ikke hva som er problemet. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå