V. Haugen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Se etter denne mannen de neste tre ukene.Dårlig dekning i din kommune? Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 hvorfor ikke spytte penger i en kampanje der DNT, folkehøyskoler etc måler dekningen ute i naturen istedenfor å kjøpe en diger SUV til en pompøs direktør. Evnt utvikle en app som rapporterer dekning og posisjon til brukerne... 5 Lenke til kommentar
ingP Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Innlandet (Oppland/Hedmark) er ikke med....kanskje ikke så rart når du bare kan kjøre 1 time nord for Oslo å slite med dekningen eller kose deg i timesvis med EDGE. Kan det være noe med prioriteringen? 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) istedenfor å kjøpe en diger SUV til en pompøs direktør. Her oser det av jantelov og misunnelse. Endret 30. september 2014 av LoveAmiga 6 Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 istedenfor å kjøpe en diger SUV til en pompøs direktør. Her oser det av jantelov og misunnelse. bare for å sette det litt på spissen, man trenger ikke akkurat å kjøpe "luksusbil" for denne jobben men for alt vi vet kan jo det være hans egen bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nord-Norge er flott hele året, men man trenger ikke dra dit for å oppleve dårlig dekning. Når det gjelder bilen, så trenger han en med et digert dashbord. Sist gang det ble vist bilde av innsiden av bilen hans, hadde han 6 mobiler på dashbordet, og det var bare de vi så... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Pleier det å være sånn at hele kommuner har dårlig dekning? Det er vel ofte områder innad i kommunene som har problemer vil jeg tro. Og det kan gjelde store, innbyggerrike kommuner også. I kommunen jeg holder til i er det stort sett god dekning. Men i deler av huset jeg bor i er det nesten ikke dekning i det hele tatt. Kjedelig for meg. Men jeg har ikke mye tro på at det settes opp en ny basestasjon for å dekke det lille området jeg er så uheldig å ha havnet i, mobildekningsmessig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har sagt fra til Telenor om dårlig dekning i i bydelen min gjentatte ganger. Et det større sannsynlighet å å bli tatt på alvor hvis jeg kontakter dem nå? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Der jeg sitter nå, i en kommune med 30 000 innbyggere, så er det GPRS som står for nettfarten. Altså ubrukelig til alt annet enn å ringe og sende sms. 4G dekningen er det som betyr mest nå, GSM er jo så og si dekket over hele landet, untatt enkelte små fjelltopper etc. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Telenor skal bygge ut 4G i bygda mi hvor det bor rundt 20-30 stk. Herlig! 1 Lenke til kommentar
KajAS Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Forslag til tilleggsrute 3.okt Efjordbruene og 1 mil vestover, si fra hvis det skulle være noen signaler der! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 bare for å sette det litt på spissen, man trenger ikke akkurat å kjøpe "luksusbil" for denne jobben men for alt vi vet kan jo det være hans egen bil Firehjulstrekk bør være selvsagt for noen som kjører rundt i landet på denne måten, og det er faktisk svært få biler som leveres med ekte firehjulstrekk i dag. X5 er uansett mer miljøvennlig enn "tilsvarende" mer "solidariske" bilmodeller. Men han kunne like gjerne kjørt en 5-serie med xDrive og fått fantastisk komfort og bedre kjøreegenskaper kombinert med lavt forbruk. Lenke til kommentar
Zangyedits Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 hvorfor ikke spytte penger i en kampanje der DNT, folkehøyskoler etc måler dekningen ute i naturen istedenfor å kjøpe en diger SUV til en pompøs direktør. Evnt utvikle en app som rapporterer dekning og posisjon til brukerne... Jeg ville utviklet en app, det koster betraktelig mindre, og i tillegg ville de fleste lastet den ned hvis det betydde bedre dekning. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Måler ikke telenor signalstyrke til kundene sine kontinuerlig? Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 alle kan kjøre rundt og se på "strekene"... men han tester jo ikke om det er "data" tilgjengelig der.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Han burde ta seg en tur til Vold utenfor Skien. Det er god 4G-dekning i sentrum, men der, 5 minutter utenfor byen, er det ikke dekning nok til å sende en SMS engang. Lenke til kommentar
Christian Bøe Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Søndag 28. sep: Fra Sandefjord via Bastøfergen og ende opp i Sandnes...? Godt gjort! :-) Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Søndag 28. sep: Fra Sandefjord via Bastøfergen og ende opp i Sandnes...? Godt gjort! :-) Fra Sandnes, via Lindesnes og til Førde er heller ikke et steinkast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg