Tfosheim Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 TEST: Creative I-Trigue L3500 PC-høttalerne har gjennomgått en stille revolusjon i løpet av det siste året. Creatives nye 2.1-høyttalere låner mye fra sine storebrødre i HiFi-klassen, og er attpåtil flotte å se på. Er det på tide å kaste ut de gamle "multimedia"-høyttalerne? Les artikkelen her Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 God test. Fikk faktisk litt lyst til å kjøpe meg ett sett. :-) Men det er litt surt å bruke 1100,- på 2.1 høytalere. Er det noen bedre alternativ enne desse i den prisklassen? mvh dacourt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Akk! 15 000 Herts var skikkelig drittplagsomt. Vinevine Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Veldig bra test! Fikk litt lyst på de, men har litt lite med penger nå MINUS: - Passer ikke til opera-musikk Tviler på at det er så mange som bryr seg om det for og si det sånn... Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 bra test ! btw megavot - tror det ikke er lov med animert avatar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 MINUS: - Passer ikke til opera-musikk Tviler på at det er så mange som bryr seg om det for og si det sånn... Tviler sterkt på det jeg også : Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nice teste,likte designet på 2.1 settet der Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bra at de tester Logitech sine også, håper de kan ta Altec og Labtec og i samme slengen, gjerne 5.1 systemer også! Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har hatt gleden av å eie disse høytalerne i snart ei uke... Veldig godt fornøyd med dem. :-) Fin lyd og bra design. Litt stiv pris, men det er nok verdt pengene... Lenke til kommentar
Jome Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Skulle gjerne hørt/sett en sammenligning med de gamle Itrigue høytalerne.. om det er mye vits i å oppgradere. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er vel ikke tilfeldigvis noen som har noen er faring med Logitech sine Z-3 høytalere? Jeg skal ha nye 2.1 høytalere i den +/-prisklassen der, men vet ikke hva jeg skal velge.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sorry for at jeg tar opp en gammle tråd, men gidder ikke å lage en ny til mitt spm. Kan man plugg inn de to lyd kablene fra PS2 maskina som egentlig skal inn i scart, inn på dette 2.1 settet? Eller må jeg skaffe en konverterings plugg? Tenkte å kjøpe meg denne til PS2 maskina mi og Creative Muvo NX MP3-spilleren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå