Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Error 1359 ved installering av Java

Anbefalte innlegg

Har en pc, min tantes, som kjører Vista x32, og som ikke vil installere Java.

Jeg skulle den for et par uker siden, og Java selv varslet da at den burde oppgraderes. Jeg klikket på varselet. Da endret Java mening, og sa at den var oppgradert likevel, og hadde siste versjon. Jeg sjekket dette manuelt, og mener å huske at det var versjon 7 update 60 som var installert, og siste update da var 67. Så, jeg avinstallerte eksisterende java manuelt, lastet ned siste, og startet installasjonen.

Da den kom så langt som til selve installeringen, avbrytes den, med feilmeldingskoden "Error 1359". Etter det jeg har funnet ut er dette en windows feilkode?

Jeg har kjørt ccleaner, og etter å ha søkt litt mer, er det beste jeg har funnet RegCurePro, men etter å ha kjørt denne, så fungerer det fortsatt ikke, samt at windows live mail ble nesten rotet til (den klarte å gjenopprette skade).

Jeg ser nå ikke noen annen mulighet enn å legge inn Vista fra scratch, for jeg er helt blank.

Noen gode forslag her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slett sun mappen her:

C:\Users\brukernavn\AppData\LocalLow

cmd som admin -> sfc /scannow

Restore til tidligere tidspunkt?

Ny windows profil? (lag ny bruker, evt bruk lokaladmin brukeren) skjer det samme der? Kan være issues under HKCU delen i registeret (Current User)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...