Leo_ Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hva gjør hun på varme sommernetter? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Tar med seg dyna i fryseren kanskje? Endret 30. september 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Regner med hun ligger nærmest vinduet? Hva med å sette en varmeovn på din side? Varmeteppe er jo også en veldig god idè Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva med at hun sover med en veldig lett/tynn sommerdyne, eller rett og slett kun ett dynetrekk med teppe oppå sånn som man gjør om sommeren? Hun MÅ jo ikke ligge med dundyne mens du fryser ihjel. Vi har det samme hos oss, bare i mye snillere grad (ingen sykdom i bilde, bare preferanser på temperatur). Jeg har tynn dyne hele året og får ha døra/vinduet litt åpent, og han sover med tjukk dyne og evt. teppe oppå der . Stefaren min sover med lue på vinteren fordi moder´n krever vinduet på vidt gap..... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Om det er atopisk eksem så blir det bedre om sommeren og kommer når det begynner å bli kaldt. Jeg hadde før, men det kom jo med kulden. Falt meg ikke inn å skulle ha vinduet oppe. Ser ikke hvordan det skal hjelpe. Hun smører seg? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 En skikkelig sovepose gjør susen. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 2 soverom løser jo biffen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Om det er atopisk eksem så blir det bedre om sommeren og kommer når det begynner å bli kaldt. Jeg hadde før, men det kom jo med kulden. Falt meg ikke inn å skulle ha vinduet oppe. Ser ikke hvordan det skal hjelpe. Hun smører seg? Det er ikke alltid sånn at det blir bedre om sommeren Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvordan endte dette? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Om det er atopisk eksem så blir det bedre om sommeren og kommer når det begynner å bli kaldt. Jeg hadde før, men det kom jo med kulden. Falt meg ikke inn å skulle ha vinduet oppe. Ser ikke hvordan det skal hjelpe. Hun smører seg? Det er ikke alltid sånn at det blir bedre om sommeren Trodde atopisk som regel ble det? Har både jeg og datteren min hatt flaks sånn sett da... Jeg har ikke hatt eksem på rundt ti år nå, det forsvant plutselig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Datteren min blir ikke særlig mye bedre om sommeren dessverre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Datteren min blir ikke særlig mye bedre om sommeren dessverre kjæresten blir nesten kvitt det om sommeren, perioder helt uten noen plager. Om vinteren blir det dog veldig ille til tider Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Støtter forslaget om varmelaken. Det hjelper GODT å ha det varmt under seg. Ellers får du kjøpe en varm pyjamas eller ullundertøy. Regner med at ho bruker sommerdyne i det minste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Der fins noen ekstremt gode duntepper der ute, bruk kun duntepper da de holder på varmen. Jeg anbefaler et tykt ullfilter på toppen av dunteppet. Men du vil likevel være noe kald på nesa og ansiktet, og det kan gi litt tett nese og sånn, du kan ta på deg ei maske om natta hehe (ingen råd der) Anonymous poster hash: f3992...479 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Varmeflasker. Fyll tomflasker med varmt vann og legg i sengen.La henne ligge nærmest vinduet siden hun vil ha det kaldt. Pakk deg inn i et teppe under dynen, det hjelper og.Lykke til.. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Unnskyld om dette er for privat, men hvordan gjør dere det med sex under slike omstendigheter? Eller har dere ikke sex kanskje? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Takk for alle rådene folkens Unnskyld om dette er for privat, men hvordan gjør dere det med sex under slike omstendigheter? Eller har dere ikke sex kanskje?Hva mener du? Vi har sex som vanlig Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Takk for alle rådene folkens Unnskyld om dette er for privat, men hvordan gjør dere det med sex under slike omstendigheter? Eller har dere ikke sex kanskje?Hva mener du? Vi har sex som vanlig I et annet rom med mer levelig temperatur for deg, da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) I et annet rom med mer levelig temperatur for deg, da? Når det kommer til sex, er det nesten det samme hvor det er. Men akkurat det er best når det er kaldere, ja. Det jeg liker best og pleier å gjøre, er å la vinduet stå nesten fullt oppe på rommet før jeg legger meg, og enten lukke det eller sette det på gløtt. Da er det kjølig når man legger seg, men man slipper denne trekken og det blir ikke så jævlig å stå opp. Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå