RBW Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er kanskje ikke så stort, men det gjør mye ut av seg.TEST: Phanteks Enthoo EVOLV Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er jo stygt som juling. Jeg fatter å begriper ikke hvorfor 99% av PC kabinetter skal se ut som noe som en 14 åring har designet. 4 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tja... Jeg synes det ser veldig bra ut, så hver sin smak Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er ikke ytre skjønnhet som teller... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Det er ikke ytre skjønnhet som teller... Tør du vise oss et bilde av dama di? Men fra spøk til revolver, det er ikke akkurat høy WAF på dette, uten å antyde at det bare er kvinnfolk som misliker denne typen design. Det finnes mange stilige design på massevis av annen forbrukerelektronikk som kaffemaskiner, spillkonsoller, mobiltelefoner osv. Så hvorfor skal kabinetter se så designmessig ensporet ut? Kanskje det er 99% unge single menn med en bestemt smak som bygger sine egne PCer? Endret 30. september 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hva med denne? http://hackedgadgets.com/wp-content/2/_microwave_PC_Case_2.jpg Lenke til kommentar
Pipkin Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Fronten ser ut som den skulle ha vært bunnen, og oversiden ser ut som den skulle ha vært fronten. Da ville det ikke sett så håpløst ut :-) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Umiddelbart når jeg så denne tenkte jeg "makulator" Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har ventet lenge på Evolv. Min vannkjølte PC skal inn i denne. Obsidian 350 egnet seg heller dårlig til hjemmebygget vannkjøling. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ankommet! Nå må jeg bare kjøpe litt slanger og kjølevæske så er jeg i gang med å flytte min gamer over i sitt egentlige hjem. Kanskje er alt i orden i løpet av lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå