Gå til innhold

Painful joy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøff bruk av de lyse konturene rundt personene og litt sånn solarized uttrykk. Du sa at du ikke hadde Photoshop - hva skal nå du med det? :) Kjempeflott og kreativt dette!

mvh

Jan

 

Takk, Jan! Blir jo bittelitt mobba rundt om når jeg sier at jeg bruker GIMP og Windows live ... men har det gøy allikevel, og for meg er det målet - i tillegg til å kunne glede andre, da ;-)

Så får vi se... kanskje jeg tar i bruk mer avansert verktøy etterhvert...

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dette ble knallstilig:-) god komp og fin bruk av lyset. Godt utrykk, som for meg ser smertelig ut. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dette var Neil Young som hadde problemer med sitt "hart of gold"....eller har mista dama:-)

PS fortsett leken du, og bruk det du liker av verktøy. Selv bruker jeg mest iPhoto, selv om jeg har Apperture og. Har egentlig ikke tenkt og investere i noe mer heller. Så får andre si hva de vil:-) Må ikke la alvoret ta denne flotte hobbyen

Lenke til kommentar

Dette ble knallstilig:-) god komp og fin bruk av lyset. Godt utrykk, som for meg ser smertelig ut. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dette var Neil Young som hadde problemer med sitt "hart of gold"....eller har mista dama:-)

PS fortsett leken du, og bruk det du liker av verktøy. Selv bruker jeg mest iPhoto, selv om jeg har Apperture og. Har egentlig ikke tenkt og investere i noe mer heller. Så får andre si hva de vil:-) Må ikke la alvoret ta denne flotte hobbyen

 

Takk! Har vel dårlig for å skjule at jeg er litt ekstrem av meg ;-)

Og en morsom hobby må aldri bli for alvorlig... Dermed er det IKKE sagt at jeg absolutt ikke ønsker å utforske nye metoder - samme hva de heter - så lenge det ikke blir FOR perfekt ;-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

Dette ble knallstilig:-) god komp og fin bruk av lyset. Godt utrykk, som for meg ser smertelig ut. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dette var Neil Young som hadde problemer med sitt "hart of gold"....eller har mista dama:-)

PS fortsett leken du, og bruk det du liker av verktøy. Selv bruker jeg mest iPhoto, selv om jeg har Apperture og. Har egentlig ikke tenkt og investere i noe mer heller. Så får andre si hva de vil:-) Må ikke la alvoret ta denne flotte hobbyen

 

Takk! Har vel dårlig for å skjule at jeg er litt ekstrem av meg ;-)

Og en morsom hobby må aldri bli for alvorlig... Dermed er det IKKE sagt at jeg absolutt ikke ønsker å utforske nye metoder - samme hva de heter - så lenge det ikke blir FOR perfekt ;-)

Som jeg skulle sagt det sjæl:-))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...