ebso86 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da telleren for når demoen blir tilgjengelig på EA sine sider i gårt kveld ble null og jeg poppet sjempanjeflasken. Telleren begynte da på NYTT og nå står det at den kommer ut 7 november. Hva er vitsen med å gjøre slikt? Skjønner jo at det er et forsøk på å hype opp stemningen men tror ikke det har fungert som det skulle for halvparten av de postene jeg har lest om akkurat dette i forskjellige forumer sier folk at nå er de forbanna og vil laste ned spillet i stedet for å kjøpe det. Ble jo først utsatt en måned og nå utsatt 10 dager til? nei dette går ikke Mvh. Erik PS. stikk forresten innom http://www.nfsu-norge.tk og forumet der for å diskutere NFS:U Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da telleren for når demoen blir tilgjengelig på EA sine sider i gårt kveld ble null og jeg poppet sjempanjeflasken. Telleren begynte da på NYTT og nå står det at den kommer ut 7 november. Hva er vitsen med å gjøre slikt? Skjønner jo at det er et forsøk på å hype opp stemningen men tror ikke det har fungert som det skulle for halvparten av de postene jeg har lest om akkurat dette i forskjellige forumer sier folk at nå er de forbanna og vil laste ned spillet i stedet for å kjøpe det. Ble jo først utsatt en måned og nå utsatt 10 dager til? nei dette går ikke Mvh. Erik PS. stikk forresten innom http://www.nfsu-norge.tk og forumet der for å diskutere NFS:U Godt du ikke venter på doom 3 !! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det var synd,hadde gledet meg å teste spillet.Gleder meg så sinnsykt til spillet kommer NFS-serien er bare så konge bra *grin* Men men da har man jo noen man kan glede seg til og drømme om hvordan spillet kommer til og bli da,hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 det som irritererte meg mest var det at de faktisk ventet helt til telleren kom på null før de gikk ut med at det var blitt utsatt.. så for de som satt oppe å ventet....vel.. la oss bare si at jeg fikk lyst til å gjøre noe fy fy.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 det som irritererte meg mest var det at de faktisk ventet helt til telleren kom på null før de gikk ut med at det var blitt utsatt..så for de som satt oppe å ventet....vel.. la oss bare si at jeg fikk lyst til å gjøre noe fy fy.. var akkurat det jeg også mente........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå