Kjell Kanon Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Heisann godtfolk!Har tenkt å oppgradere min gamle sliter (Galaxy S3) til en Iphone 5S da jeg har lyst å teste ut gresset på den andre siden av gjerdet.Vil ikke ha Iphone 6, da jeg vil ha en telefon med mindre skjerm enn den jeg allerede har.Har fulgt med på prisene en stund nå, og kan ikke se at det faller betraktlig mer. Er det noe å hente ved å vente på kjøp, eller er det bare å rusle ned til butikken og slenge Mastercardet på bordet?Jeg har kommet frem til at jeg må ha en 32GB versjon, da 16GB vil bli for lite i det lange løp. Disse ligger på 5300,-Har sett litt rundt på diverse mobilselskap for kjøp med abbonement, men finner ikke noen nevneverdige tilbud der heller. Prisen blir i tillegg gjerne dyrere for telefonen enn hos Apple. Input og tips blir satt stor pris på! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det er ofte tilbud på 16 GB, feks på elkjøp nå er det dagstilbud på lørdag, hvor du betaler 1 kr, så 499 i måneden. Dette er inkl fri ringing, sms, mms og 1 GB data. Det går jo ann å høre med de om du får ett tilsvarende tilbud på 32gb Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Det tilbudet på elkjøp gir bare samme pris på telefonen som å kjøpe den over disk, ikke noe spesielt godt tilbud. Takk for input, dog Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Du får ho abonnement også med i prisen :-) Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Joda, men med min moderate bruk er nok et abbonement til 199,- i mnd det meste jeg føler er nødvendig. Med disse abbonementene har jeg ikke funnet noen leverandører som tilbyr 5S til en god penge, dvs gjerne 1000 lavere enn i butikk mot det å binde seg til dem i et års tid Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ok. Men skal du ha det noe særlig billigere enn de selges nå tror jeg du må smøre deg med tålmodighet. Dessverre er det ofte slik også at det er den minste utgaven som bruker komme på "tilbud. Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Er det jeg lurer på, om det er verdt å vente, eller bare å løpe å kjøpe Er klar over at Iphones gjerne er litt dyrere enn sine Android counterparts, men jeg vil som sagt prøve Ios etter å bare hatt android siden smartphones kom ut! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg tror du bare kan løpe å kjøpe. 32gb som du vil ha er jo også på tur av sortiment så tror ikke den blir billigere. Altså det kan hende at om 3 uker så ranker den i pris. Men alt erfaring viser at iPhone sjelden går noe ned før rett før nylasering. Og det er jo en stund til ;-) Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Så prisreduksjonen har allerede komt ifm. Iphone 6? Hadde et lite håp om at prisen skulle gå litt til ned når den fysisk kom i butikk, men ser ut til at det ikke blir tilfelle ! Får vel bare løpe og kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå