Gå til innhold

Går amd i underskudd?


bjorn432

Anbefalte innlegg

Det ser ut til å være flest AMD brukere her, pollen om hva man foretrekker (AMD/Intel) tyder jo på at det er delt ca 2/3 AMD vs 1/3 Intel... likevel er det nesten bare AMD maskiner det postes om trøbbel med booting, stabilitet, kompatiblitet. Det var grunn poenget mitt.

Er nok enig i observasjonen. Men som Bergtora poengterer, AMD brukerene bruker mindre penger og er nok hot blandt n00bs. Hvor mange 3.0 HT ser man med Q-Tech strømforsyning og en 160 GB partisjon (smørje). Jeg heller mot brukerfeil :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pussig at jeg er så "klønet " at jeg ikke får det til. ikke trenger jeg en STOOOOOOR kjøler på P4for å kjøre den under 50 grader, men det holder med std kjøler, det gjør det derimot ikke på min 2500+ den ligger på ca 54-55 grader med std kjøler.

Huff huff , jeg må vist lere meg å montere :roll:

Målte du med hovedkortene sine egne sensorer, eller et eksternt termometer? For hvis du kun brukte de integrerte sensorene, så vet du jo at de kan gi morsomme resultater... :roll:

Jeg gikk f.eks. opp fra 35ºC load til 50ºC load da jeg bytta HK fra Asus P4S533 til Abit IS7, men kjølevannet har fremdeles samme temperatur som før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...