Gå til innhold

Løvinnens frokost i 2 versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe er så smakfullt som en "piknik" i det grønne....!

:o)

Jeg ville vel tro at en avstand på bare 12 meter fra en slik scene, med en (kanskje litt irritert, etterhvert..?) løvedame ikke er bland de opplevelsene som jeg vill vært med frivillig. Tøft, Roar!

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Jeg velger versjon 1 og synes kanskje versjon 2 burde vært tatt fra en annen vinkel.

Versjon 1 liker jeg da vi ser hele ansiktet samt gode detaljer og en fin komposisjon.

Vakkert lys i den gyldne time og fint valg av dybdeskarphet som isolerer løvinnen fra bakgrunn på en eksemplarisk måte. :)

Når man er på safari i Afrika så velger man ikke vinklene selv, men må bruke de muligheter man har. Som nevnt under bildet så var ikke solas retning særlig god så derfor ble disse valgt her.

Men vil du se resten så kan du bare gå til min Portfolio på Pbase.com.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg velger versjon 1 og synes kanskje versjon 2 burde vært tatt fra en annen vinkel.

Versjon 1 liker jeg da vi ser hele ansiktet samt gode detaljer og en fin komposisjon.

Vakkert lys i den gyldne time og fint valg av dybdeskarphet som isolerer løvinnen fra bakgrunn på en eksemplarisk måte. :)

Jeg hadde håpet at du kunne lese litt imellom linjene, Roar !

Det jeg mente var jo at versjon 2 ikke tilfører historien noe som ikke versjon 1 gjør. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...