Roar Kneppen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Løvinnens frokost i 2 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Gode begge versjonene - både vokteren og gastronomen mvh Jan Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ikke noe er så smakfullt som en "piknik" i det grønne....! :o) Jeg ville vel tro at en avstand på bare 12 meter fra en slik scene, med en (kanskje litt irritert, etterhvert..?) løvedame ikke er bland de opplevelsene som jeg vill vært med frivillig. Tøft, Roar! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Flott fanget øyeblikk..rovdyrets instinkt for å overleve.. V1 for meg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Henger meg på de andre. Her er naturens dagligliv på savannen godt formidlet. Eat or be eaten... Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg velger versjon 1 og synes kanskje versjon 2 burde vært tatt fra en annen vinkel. Versjon 1 liker jeg da vi ser hele ansiktet samt gode detaljer og en fin komposisjon. Vakkert lys i den gyldne time og fint valg av dybdeskarphet som isolerer løvinnen fra bakgrunn på en eksemplarisk måte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Jeg velger versjon 1 og synes kanskje versjon 2 burde vært tatt fra en annen vinkel. Versjon 1 liker jeg da vi ser hele ansiktet samt gode detaljer og en fin komposisjon. Vakkert lys i den gyldne time og fint valg av dybdeskarphet som isolerer løvinnen fra bakgrunn på en eksemplarisk måte. Når man er på safari i Afrika så velger man ikke vinklene selv, men må bruke de muligheter man har. Som nevnt under bildet så var ikke solas retning særlig god så derfor ble disse valgt her. Men vil du se resten så kan du bare gå til min Portfolio på Pbase.com. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg velger versjon 1 og synes kanskje versjon 2 burde vært tatt fra en annen vinkel. Versjon 1 liker jeg da vi ser hele ansiktet samt gode detaljer og en fin komposisjon. Vakkert lys i den gyldne time og fint valg av dybdeskarphet som isolerer løvinnen fra bakgrunn på en eksemplarisk måte. Jeg hadde håpet at du kunne lese litt imellom linjene, Roar !Det jeg mente var jo at versjon 2 ikke tilfører historien noe som ikke versjon 1 gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg