AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg mener ikke den menneskerettigheterkampanjen som heter det samme, men bare sånn generelt. Noen tanker? Noen erfaringer? Kjør på. Anonymous poster hash: 80f21...a8e Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Yay, selvsagt! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Selvsagt liksom. Noen av dere er nå ganske morsom i blant da, selv om dere ikke prøver.Men greit, hvis ikke så mange erfaringer, finnes det noen med noen egne tanker og meninger da?Med en liten begrunnelse og gjerne, om hvorfor en mener som en gjør. Jeg mener, er jeg storforlangende? Det finnes ingen dumme svar. Hehe.ts Anonymous poster hash: 80f21...a8e Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det spørs jo på mange faktorer, hva det gjelder osv. Men i bunn og grunn vil jeg jo være på kjærlighetssiden, de fleste vil vel det? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 For å svare litt mer utfyllende så vil jo lyset lyse opp mørket(ikke omvendt). Mørket/frykten/hatet er lidelser og noe enhver vil bort ifra og ha et ønske om å bli bedre. Vi drives mot lyset/kjærligheten. På en måte kan kjærlighet være det eneste vi har tilgang til som er fra en høyere dimensjon. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå