anonym9898 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei! For noen år siden spilte jeg et spill som gikk ut på at en ball spratt fra "tak" til "gulv". For at ikke ballen skulle forsvinne ned i gulvet må man bevege en liten plattform med musen sin. Da spretter ballen opp og i taket er det noen grønne firkanter som ballen "sprekker", noen ganger kom det "ting" ned fra disse boksene som man også kan fange med "plattformen" sin. Jeg husker at det var utrolig mange levler og at det ble vanskeligere og vanskeligere (noe som kanskje sier seg selv...) Er det noen som husker hva dette spillet heter, og eventuelt hvor jeg kan finne det??? -Anonym98 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Det første spillet av denne typen het Breakout, og det finnes tusenvis av Breakout-kloner. Husker DX-ball til PC var populært. Last ned her: http://www.blitwise.com/Scorched_Reality/index.html Endret 29. september 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
anonym9898 Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Vet du hva en nyere versjon av dette spillet kan hete? Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Spilte vanvittig mye DX-ball til Windows 95 i gamledager! Er det bare meg som digger det soundtracket? Senere har det kommet DX-ball 2 og Super DX-ball, de kan være verdt å sjekke ut. Endret 29. september 2014 av Laserflip Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 DX-ball er gode minner fra når jeg var mindre, kjempe morro spill! Lenke til kommentar
anonym9898 Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 det jeg tenkte på er nok nyere enn dette, type 2008... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Arkanoid var kanskje den mest populære utgaven? 1 Lenke til kommentar
anonym9898 Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 nei, er ikke det jeg tenker på... Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det høres ut som DX-Ball. Jeg spilte mye DX-Ball 2 før. Kjempe morsomt spill det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå