Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes du valgte rett bilde, er noe med perspektivet og miksen av ruter, plater og lys. Så er det jo også et litt tankevekkende bilde.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvor mange spoilere har jeg foresten lov til å legge ved...er det noen begrensning på det? Hadde litt problemer med å bestemme meg i kveld...! Skjønner godt at det var vanskelig å velge. Det er ingen begrensing i antall spoilere; de fleste pleier å ha en eller to bilder, men innimellom så skjer det som du opplevde, at det blir en fire-fem bilder. Skulle jeg valgt et annet bilde enn det som ble hovedbilde, så hadde det stått mellom spolier #1 og #2. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg liker tørkeloftserien din og etter min mening så har du valgt det rette bildet som ditt hovedbidrag. Jeg føler samtidig at den "lille" snoren med klesklypen ikke helt passer helt inn i den flotte stemningen du har fanget på tørkeloftet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hadde muligens falt på det nest siste spoilerbildet. Men synes flere spoilere var vel så bra som det valgte. Av og til blir det litt kvaler, men det er jo et luksusproblem. Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Søndag 12. okt: Portrett Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fint lys i portrettet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Enig med foregående, fint lys på portrettet. Fokuset er lagt i øyet, som etter boka også Synes kanskje utsnittet er litt vel tett på bare. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Enig med foregående, fint lys på portrettet. Fokuset er lagt i øyet, som etter boka også Synes kanskje utsnittet er litt vel tett på bare. Ja, enig fint portrett - men kanskje litt trangt...... Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Enig med de over her. Flott lys, men litt større utsnitt hadde gjort seg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Liker hele serien fra Regjeringskvartalet, favoritt er hovedbildet + det siste og funklende bildet i serien... Fint lys i portrettet, ja, men kunne gjerne vært litt lenger unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå