MadC Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei!Jeg har satt sammen en liste på netonnet som jeg lurer på om alle delene passer og funker greit sammen. Jeg lurer også på om builden vil klare å kjøre nye spill på maks grafikk osv?Link: https://www.netonnet.no/Customer/SharedList/29712Takk på forhånd! Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det er greit builden. Men du trenger det som OS ikke bare oppgradering pakke Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du trenger ikke kjølepasta, det kommer med kjøleren. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hei. Veldig god PC oppsett. Men hva med å bytte ut kab + psu pakken med denne? så får du en MYE bedre strømforsyning. Da tenker jeg på kvalitet samt at den er modulær, slik at du får et ryddig oppsett. Å så har du jo skjermkortet, bra valg! Men vurder dette da det er billigere og yter akkurat likt. Endret 4. oktober 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå