Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med ZoneAlarm!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får det til å funke hvis jeg slår av alle Privacy Settings. Slår jeg de på generelt men slår av for bare den siden (og alle den bruker) så går det ikke. Frustrerende for å si det mildt. Virker som det er en feil ved ZA for den putter inn en "ZA Privacy Insertion" i html-koden selv om det skal være slått av.

Linken er forresten http://www2.filmweb.no/trondheimkino/komme...articleID=20101

Lenke til kommentar
Funker fint hos meg...

Har ZA v.5.1.2600.0

Har du prøvd å reinstalere ZA? Det måtte jeg en gang. Ikke for det at det var noe galt tror jeg, men "svenskemåten" pleier å funke når du ikke finner ut av ting *grin*

Heh? ZA 5?!? Er ikke 4 siste versjon?

Lenke til kommentar

har også hatt et lite problem med ZA i det siste.

Av og til ved oppstart kommer en melding om at zonealarm. exe forventer en diskett..?

Og jeg må klikke avbryt eller forsett 4, 5 ganger for å komme videre.

Akkurat nå er problemet borte, men det kommer og går av og til

Lenke til kommentar
Funker fint hos meg...

Har ZA v.5.1.2600.0

Har du prøvd å reinstalere ZA? Det måtte jeg en gang. Ikke for det at det var noe galt tror jeg, men "svenskemåten" pleier å funke når du ikke finner ut av ting *grin*

Ikke vet jeg. Står ivertfall det på min i readme filen. Fant ZA på nettet for et par uker siden.

Sitat readme:

"Zone Labs, Inc.

ZoneAlarm Pro 5.1.2600.0 Release

Dear Customer:

Thank you for choosing ZoneAlarm Pro, the easy-to-use Internet security product that

detects and controls both inbound and outbound Internet traffic on your computer,

protecting you from known and unknown threats.

Unless otherwise indicated, all materials provided in this version are copyright © 2000

- 2003 by Zone Labs, Inc."

Lenke til kommentar
Funker fint hos meg...

Har ZA v.5.1.2600.0

Ikke vet jeg. Står ivertfall det på min i readme filen. Fant ZA på nettet for et par uker siden.

Sitat readme:

"Zone Labs, Inc.

ZoneAlarm Pro 5.1.2600.0 Release

Dear Customer:

Thank you for choosing ZoneAlarm Pro, the easy-to-use Internet security product that

detects and controls both inbound and outbound Internet traffic on your computer,

protecting you from known and unknown threats.

Unless otherwise indicated, all materials provided in this version are copyright © 2000

- 2003 by Zone Labs, Inc."

Ah! Det forklarer saken! ZA for 5.1.2600 er rett og slett for Windows XP build 2600 - ikke versjon 5. Du finner versjon ved å gå på Overview -> Product info. Og til Sluffy: Du har sannsynligvis siste versjon av ZA 3 men siste versjon av ZA er 4. ZA 4 må enten lastes ned (freeware utgaven) eller kjøpes (Pro utgave). Etter å ha postet/browset rundt på forum.zonelabs.com/zonelabs begynner jeg å bli ganske sikker på at det er et problem med javascript og ZA 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...