Gå til innhold

Netflix vs Viaplay vs HBO?

Tryminator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis HBO har samme forferdelige grensesnitt på sidene som de hadde ved årsskiftet så hadde jeg ikke vurdert dem. Netflix har mer gammelt i inventaret sitt enn Viaplay, men grensesnittet er tipptopp. Jeg har Netflix og er fornøyd med det. Viaplay er ok, men føles overflødig for min del. HBO gidder ikke jeg abonnere på før sidene blir veldig mye mer brukervennlig.

Lenke til kommentar

TPB og Plex <3

Men i all seriøsitet... Netflix har en del bra serier. Filmer er de kanskje ikke like enorme på. Men ærlig talt funker Netflix som en slags "videosjappe" for meg når jeg ikke vet hva jeg vil se og bare vil se en gammel bra en eller oppdage noe jeg hadde glemt var kult. Nyheter på både serie- og filmfronten går over Plex fra PCn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvd Viaplay og HBO i en måned hver, Netflix har jeg vært bruker av siden det kom til Norge. Foretrekker klart Netflix. Har stort sett det jeg interesserer meg for av filmer, serier og dokumentarer. Til og med stand up om jeg skulle føle for det (noe jeg veldig sjelden gjør, men det er en annen sak). Om innholdet er nytt eller gammelt, gir jeg stort sett katten i. Jeg pleier ikke å se så mye på nye ting uansett. Det er nok å ta av av gammelt materiale som jeg ikke har sett, og som jeg burde ha sett.

Lenke til kommentar

Bruker for det meste kun Netflix med ProxMate addon for USA tilgang (Fungerer mye bedre enn holaUnblocker). HBO er vel på en fin andreplass siden de er mange fantastiske serier, og bilde er like godt som hos Netflix, synd hjemmesiden deres er så fucka.

Kjører du netflix via nettleser?

Lenke til kommentar

Vist jeg ikke husker feil, så tror jeg sammenligningen av dem var noe som dette.

Netflix: Masse filmer og serier, men det tar litt tid før de kommer ut. Altså ikke det nyeste.

Viaplay: Får nyere utgivelser, men har er mindre utvalg. Mulighet for offline.

HBO: Kun HBO serier/filmer. Dvs betydelig mindre utvalg. Men de har jo endel kritikerroste serier, GoT osv.

Har kun Netflix selv, har prøvd de andre men det er en stund siden. Rett meg vist jeg har bommet på noe, har det fra en sammenligning noen gjorde for noen måneder tilbake.

Så kan jo bruk av Proxy eller VPN gjør slik at du får f.eks amerikansk utvalg. Det er kjekt, har brukt det endel.

Endret av Speider-gutten
Lenke til kommentar

Vist jeg ikke husker feil, så tror jeg sammenligningen av dem var noe som dette.

Netflix: Masse filmer og serier, men det tar litt tid før de kommer ut. Altså ikke det nyeste.

Viaplay: Får nyere utgivelser, men har er mindre utvalg. Mulighet for offline.

HBO: Kun HBO serier/filmer. Dvs betydelig mindre utvalg. Men de har jo endel kritikerroste serier, GoT osv.

Har kun Netflix selv, har prøvd de andre men det er en stund siden. Rett meg vist jeg har bommet på noe, har det fra en sammenligning noen gjorde for noen måneder tilbake.

Så kan jo bruk av Proxy eller VPN gjør slik at du får f.eks amerikansk utvalg. Det er kjekt, har brukt det endel.

Er Varg Veum ein HBO serie, og The Walking Dead?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...