Lami Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei. Har det slik at det er vondt å bøye nakken bak. Bøyer jeg den helt bak og prøver å ta den opp igjen klarer jeg det såvidt. Såvidt pga er både vondt og klarer liksom ikke. Har hatt det slik i noen år nå, skjønner ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei vet ikke akkurat hva dette er, men jeg vil anbefale deg og besøke en Naprapat som kan fikse dette Jeg hadde selv ondt i rygg og nakke og besøkte en som ga gode resultater Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nakken er komplisert område på kroppen der det er et delikat samspill mellom skjelett, muskler, nerver, bindevev, etc. Det skal forholdsvis lite til før vi merker ubehag. I ditt tilfelle kunne jeg godt tenke meg at opptrening av musklulaturen ville ha god innvirkning. Det kan godt være at smerten blokkerer muskelsammentrekningen. Hvis musklene i utgangspunktet er utrente eller svake av annen grunn, vil man kunne oppleve det som du gjør. Wuldig sitt forslag om naprapat er bra. Men det er nok bedre at du først kontakter din fastlege som mulig vil utrede annen problematikk først. I forlengelsen av dette kan det være bra med behandling hos fysioterapeut gjennom fysioterapirekvisisjon, som du får av legen. I tillegg er dette billigere en naprapat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå