V. Haugen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det kan ødelegge morgendagen din.Leser du jobbmail på senga? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva med privatmail, er det også et problem? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Schr0dinger Skrevet 29. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2014 Hva med privatmail, er det også et problem? Nei nei! Privatmail er absolutt ikke noe problem da disse sender ut rødt lys, noe som ikke påvirker melatoninproduksjonen. 10 Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva med privatmail, er det også et problem? Nei nei! Privatmail er absolutt ikke noe problem da disse sender ut rødt lys, noe som ikke påvirker melatoninproduksjonen. Skolerelatert mail da? xD Lenke til kommentar
zCon Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva med privatmail, er det også et problem? Nei nei! Privatmail er absolutt ikke noe problem da disse sender ut rødt lys, noe som ikke påvirker melatoninproduksjonen. haha det var dagens Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hva med privatmail, er det også et problem? Nei nei! Privatmail er absolutt ikke noe problem da disse sender ut rødt lys, noe som ikke påvirker melatoninproduksjonen. Aha, men det er jo greit. Tenkte bare liksom, siden overskriften spesifiserer at det er jobbmail som er problemet. Endret 29. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Goomba Stomper Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hos oss er mobiler, pcer og slikt bannlyst fra soverommet. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hadde vært interessant om de sjekket om https://justgetflux.com hadde positiv effekt.. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Eg synst synd på dei som frivillig sjekkar jobbmailen sin på fritida. Eg vil tru dei føler seg på jobb konstant. 3 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hmm... Jeg bruker evigheter på å sovne med mindre TVen står på med en serie jeg har sett tusen ganger før Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Eg synst synd på dei som frivillig sjekkar jobbmailen sin på fritida. Eg vil tru dei føler seg på jobb konstant. Tenkte det samme. Viktig å ha FRI når man har fri, synes jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Det kommer ann på jobben, har man en behagelig og stressfri jobb føler man ikke behovet for å ta fri fra jobben i forhold til om man har en stressende og intens jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg