makeupdoll Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 hei folk kommer til å hate meg for at jeg skriver slikt for alle har jo meninger for hva som man syns er pent og hvordan man vil se ut. drømmen min er å være mest mulig femenin uten muskler som syns bortsett fra holde squats jeg er vegeterianer spiser heller ikke fisk eller egg. kan ikke ha melkeprodukter for itolerans og gluten ting også . jeg skal ned tror ca 30 kilo. og er 158 høy eller lav da. men kan jeg oppnå det med å bli denne formen med mest mulig kondisjon ? jeg har trent styrke men føler jeg bare får mer muskler og jeg kan lett da 90 på lårpress men føler jeg ikke går ned i beina men at bare øker muskel masse. derfor er jeg skeptisk . noen som kan hjelpe meg ? jeg er veldig gla med mat linker som ikke inneholder de tingene jeg ikke kan ha og som er carb fri ? vet ikke helt om hvem forum som jeg skal gå påå er jo såå mange <3 masse hilsner fra meg )))) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva veier du? Å trene vil få huden til å bli strammere. Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du har helt rett i at alle har forskjellige meninger om hva som er pent, men før du ber om hjelp til å gå ned 30 kg kan det være en fordel å oppgi vekten din så de med forutsetning kan avgjøre hva optimal vekt for deg er. Du kan gjøre mye med utseendet ditt uten å bli helt obsessed på kilo. Vil anbefale deg å lese litt basic litteratur om trening og kosthold (da mener jeg ikke kk eller Dagbladet), å kutte ut styrketrening og karbo er nok en rimelig virkelighetsfjern tilnærmelse for å oppnå særlige resultater. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 For å ta "mannemusklene" først: jenter legger ikke på seg enormt mye muskler over kort tid. Ikke gutter heller, forsåvidt. Jenter som har trent i flertallige år med bra kosthold og høyt proteininntak er ofte ikke særlig muskuløse heller, bare veltrente med en typisk "bikinikropp". Ikke vær redd for vektløftinga, for musklene kommer absolutt ikke over natta, og for å være helt ærlig er 90 kg beinpress å forvente av de aller fleste over 13 år.Forøvrig kan jeg legge til at de to vedlagte bildene dine er bilder av jenter som har brukt mye korsett. Du kan ikke bli sånn bare ved å slanke deg. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bare slutt å spis så fyller dem i silikon der du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå