Tmz Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hei jeg dro på jobb idag og klarte å glemme lommeboken min. Har såpass lite bensin at jeg mest sannsynelig ikke kommer meg helt hjem. Kan ikke gå heller da det er flere mil. Hvilke muligheter har jeg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Låne en hundrelapp av en kollega? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Har nettopp startet på jobben så føler meg ikke helt komfortabel med det Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 legg deg paddeflat og spør en kollega, og ta med penger tilbake i mårra, eventuelt med renter viss de ikke vil låne deg penger? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Går det ikke ann å få giro i posten eller noe på stasjonen? Foreldrene mine jobber lange dager så da blir jeg jo stuck her i flere timer Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Prøver å se hvor langt jeg kommer også ringer jeg hvis det stopper.. Trodde kanskje man kunne fylle og betale senere elns.. Hadde spart meg for mye trøbbel Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Prøver å se hvor langt jeg kommer også ringer jeg hvis det stopper.. Trodde kanskje man kunne fylle og betale senere elns.. Hadde spart meg for mye trøbbel Hva tror du kjeltringer hadde gjort da? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det skader ikke å spørre? Foreslå at du legger igjen mobiltelefonen din eller noe annet som er verdifullt, og fyll akkurat nok til at du kommer deg hjem til der lommeboka ligger. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Eller så kan du bare kjøre så langt tanken rekker og gå den siste biten. Ikke at det er anbefalt da, men as a last resort. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Ordna seg Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvordan? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Fant det jeg trodde var 80 kroner i bilen. Viste seg at det var 70 kroner så dama i kassa ble ganske sur. Hun gikk med på at jeg skulle komme innom med en tier imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå