Ovidia2 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ballerinaen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ser for meg at hun sitter og lengter tilbake da skoen strøk over scenegulvet. Fint komponert og god skarphet. Historien du lar føge med, forsterker det inntrykket jeg får av bildet. Du får hilse henne og ønske henne god bedring, og i mellomtiden får dere bruke litt kvalitetstid med foto:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Ser for meg at hun sitter og lengter tilbake da skoen strøk over scenegulvet. Fint komponert og god skarphet. Historien du lar føge med, forsterker det inntrykket jeg får av bildet. Du får hilse henne og ønske henne god bedring, og i mellomtiden får dere bruke litt kvalitetstid med foto:-) Mange takk for den fine tilbakemeldingen Pentaxen så fint å høre dine tanker om bildet! MVH Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Flott portrett Tove ! Fin komposisjon ,med fine farger og fin dus bokeh. Også fint å ha med historien bak bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Lekkert uttrykk for at alle årstider er utrolig vakre... 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Hjertelig takk Alec og Gro!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg