genser Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) I dag er telefonene som tidligere ble nevnt lansert.. pluss en til som er temmelig spennende!! Mange vil nok se på dette som en verdig P900 motstander, men den er ganske mye tyngre og større.... www.nokia.com/phones/7700 touchscreen med oppløsning 640x320!! Telefonen er ganske stor, den er så mye som 165 kvadratcentimeter.. 3660 er 140cm3, mens SX1 er 100 cm3... ganske stor telefon altså (lille siemens cl50 er 57 cm3).. den veier 186 gram!! Altså, fin skjerm, kamera, osv osv.. denne har vel ca alt som finnes.... Det nye nokia series 90 har den også (man ville tro at det ble en ny communicator som fikk s90, men der tok vi vist feil)... den har fm radio også.. og mmc så vidt jeg vet.. virker som en grei telefon hvis man kan leve med størrelsen, vekten (og prisen).... her har dere bilde av beistet: mobilen blir vel tilgjengelig i kvartal 1 en eller annen gang... (kjenner vi nokia rett er dette da i marsj en gang)... Endret 28. oktober 2003 av arehei Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det virkelig en telefon?!? Ser mest ut som vekkerklokka jeg har på soverommet... (ikke helt, men ikke altfor langt unna) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg skal ikke dømme denne på utseende, men heller kommentere på at noe skjer i verden. Disse konsept modellene vi så for 3 - 4 år siden om hvordan 3G mobiler skulle se ut begynner å bli sanne. Teknologien har blitt moden og produsentene er trygge på hva de kan lage. Dette gjør at de begynner å eksperimentere. Om mann grovt sett kan si at inntil nå har utformingen av mobiler vært diktert av limitasjoner av teknologien. Dette er nå borte og vi kan nå se en diktasjon av form kommer fra brukervennlighet, ekstrem nisje orientert og overspesialiserte modeller. Jeg synes dette er veldig spennende og positivt. Man kan dra sammenligninger mot catwalken i paris på klesmoten. Ingen i verden går med slike kreasjoner...men de er en sterk pekepinne på hvor rettningen går. Jeg håper Nokia kan gjøre det litt bedre enn de på catwalken og selge det de lager...men jeg tror de nå er forut sin tid. Vi ser på det og tenker "hæ?" nå....men om litt...så tror jeg vi ser at det er helt ok...om ikke....kjempe bra til og med. AKIRA Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 disse mobilene kommer vist til salgs i andre kvartal 2004... ganske lenge til... ihvertfall 6810 og 7700... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 veier den 186 gram? kan jo nesten ikke kalle det en MOBILtelefon da, og så desiget da, det ser jo ut som en sykkelhjelm sett forfra! vell vell den kommer jo med en rimelig suveren skjerm da, det retter jo opp på inntrykket, men ellers må jeg si at det ikke er mye som tyder på godt gjennom tenkt design. Er litt lei av telefoner man må holde med to hender, det begrenser muligheten til å bruke mobilen når man vil og hvor man vil. :grine: Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er ingen telefon. Bare en oversized PDA, Ikke en gang de er så store som den "kladden" der. Man går ikke rundt med en slik klump når man har alle andre gode alternativer... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er ingen telefon. Jo, det er det... Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Den ligner seriøst på et digitalkamera, og har samme vekt og størelse. Desutten har den et kamera (med lav kvalitet da)...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå